۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 38337
  • 12 آبان 1397 - 10:47
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
کاشانیان:برگزاری سمینار بازآموزی ویژه داوران استان تهران

کاشانیان:برگزاری سمینار بازآموزی ویژه داوران استان تهران

مسئول کمیته داوران هیات تکواندو استان تهران گفت:به منظور ارتقاءسطح کیفی و فنی داوری در سطح استان،اولین دوره سمینار بازآموزی قوانین برگزار خواهدشد . مهدی کاشانیان مسئول کمیته داوران هیات در گفتگو با روابط عمومی هیات استان بیان داشت :نخستین دوره آموزش بازآموزی و هماهنگی قوانین داوری،علامتهای دست به صورت کاربردی ویژه داورانی که در […]

مسئول کمیته داوران هیات تکواندو استان تهران گفت:به منظور ارتقاءسطح کیفی و فنی داوری در سطح استان،اولین دوره سمینار بازآموزی قوانین برگزار خواهدشد .

مهدی کاشانیان مسئول کمیته داوران هیات در گفتگو با روابط عمومی هیات استان بیان داشت :نخستین دوره آموزش بازآموزی و هماهنگی قوانین داوری،علامتهای دست به صورت کاربردی ویژه داورانی که در شش ماهه نخست سال نتوانستند نمره قابل قبولی را در قضاوتهای خود در رقابتهای استانی و حوزه و شهرستان کسب نمایند در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود:این دوره باز آموزی با هدف ارتقاء سطح داوری استان ،رشد و شکوفایی تکواندو و کاهش خطاهای داوری در میدان رقابتی است تا بتوانیم داوران با عملکرد خوبی را به چرخه داوری وارد نماییم.

کاشانیان بابیان اینکه این دوره آموزشی در دوبخش تئوری و عملی برگزار  می شود در ادامه گفت:براساس برنامه ریزی صوت گرفته با کمیته آموزش ،این دوره بازآموزی به مدت یک روز دربخش بانوان مورخ ۲۱ آبان و آقایان ۲۲ آبان ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می گردد و حضور کلیه داوران که اسامی آنها اعلام شده در این دوره با زآموزی الزامی است .

مسئول کمیته داوران اظهار داشت:با توجه به اینکه این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح فنی داوران در نظر گرفته شده عدم حضور داوران اعلامی در این بازآموزی موجب خواهد شد که در رویدادهای استان از آنان دعوت نخواهند شد .

وی در پایان  با اشاره به اینکه این دوره بازآموزی بدون محدودیت است و داورانی که علاقمند هستند می توانند دراین دوره شرکت کنند در ادامه افزود:ثبت نام در این دوره بازآموزی از امروز شنبه ۱۲ آبان ماه آغاز و تا مورخ ۱۹ آبان ادامه خواهد داشت و نفرات اعلام شده جهت ثبت نام به دفتر هیات استان مراجعه نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram