۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 43293
  • 31 تیر 1398 - 14:11
  • 454 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۱۰ نماینده تهرانی در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ

حضور ۱۰ نماینده تهرانی در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ

تیم هان‌مادانگ کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در دو گروه مردان و زنان فردا سه‌شنبه – یکم‌ مردادماه عازم کره‌جنوبی خواهند شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران : بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ ۲۰۱۹ در دو گروه مردان و زنان از ۴ مردادماه به مدت ۵ روز در […]

تیم هان‌مادانگ کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در دو گروه مردان و زنان فردا سه‌شنبه – یکم‌ مردادماه عازم کره‌جنوبی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران : بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ ۲۰۱۹ در دو گروه مردان و زنان از ۴ مردادماه به مدت ۵ روز در شهر «پیون  چانگ» کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

تیم هان‌مادانگ ایران با ۲۶ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد که روز سه‌شنبه – یکم‌مردادماه ایران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ترک می‌کند.

لازم به ذکر است ۱۰ نماینده از استان تهران “ابوالحسن شاهوردی (پال کیوک پا و سون‌نال سرعتی)، اکبر حاجی غلامرضا ضرابی (سون‌نال قدرتی و پومسه انفرادی)،   نادر خدا مرادی (پومسه انفرادی و سون‌نال سرعتی) محمدحسین هنرمند (نوپی چاگی و تیویوپ چاگی)، عرشیا جزایری (نوپی چاگی و تیویوپ چاگی)، فیروز اسبقی خانقاه (پال کیوک‌پا و سون‌نال قدرتی)، مسعود طلایی (جوموک و پال کیوک‌پا)، هادی آصفی (پال کیوک پا و سون‌نال سرعتی) واحمد بهرام (تیویوپ چاگی سون‌نال سرعتی)” وبهنام منتظری به عنوان سرمربی تیم هانمادانگ کشورمان در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram