۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 31640
  • 26 بهمن 1396 - 13:48
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
صعودکنندگان به مرحله نیمه نهایی گروه نخست مشخص شدند

صعودکنندگان به مرحله نیمه نهایی گروه نخست مشخص شدند

با اتمام مبارزات مرحله نخست مسابقات قهرمانی استان تهران به سبک جام جهانی،تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص و معرفی شدند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مرحله نخست اولین  دوره مسابقات تیمی پنج نفره استان تهران (به سبک جام جهانی) ویژه پسران و در رده سنی جوانان و بزرگسالان […]

با اتمام مبارزات مرحله نخست مسابقات قهرمانی استان تهران به سبک جام جهانی،تیم های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص و معرفی شدند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛
مرحله نخست اولین  دوره مسابقات تیمی پنج نفره استان تهران (به سبک جام جهانی) ویژه پسران و در رده سنی جوانان و بزرگسالان با درجه کمربند (قرمز و مشکی)  به مناسبت دهه مبارک فجر روز گذشته چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور ۸ تیم” ۱۵ خرداد،  فرمانیه،  نام آوران ، درکه،  مهاجرین، اعتماد، شهرداری ملارد و  پردیس” و در دو گروه a, bدر خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.
در پایان دور نخست این رقابتها، مقام آوران اول و دوم  توانستند جواز حضور به مرحله نیمه نهایی را کسب نمایند که ، از گروه A تیم ۱۵ خرداد با ۳ برد در در جایگاه نخست و فرمانیه با دو برد و یک باخت به مقام دومی دست یافت همچنین از گروه Bتیم نام آوران با ۳ برد و درکه با ۲ برد و یک باخت به ترتیب عناوین اول تا دوم را بدست آوردند.
گفتنی است  دور دوم از گروه C, D با حضور هشت تیم “آکادمی کوثر، شرکت شباهنگ، هیات بهارستان، آبان سیر، شهید خدایی ،تکاور ،ستارگان پدیده و یاس”شنبه ۲۸ بهمن ماه در خانه تکواندو پایتخت به رقابت می پردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram