۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80291
  • 26 خرداد 1403 - 9:15
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مریم رضایی
افتتاح دفتر هیأت تکواندو شهریار با حضور مسئولین و برگزاری نشست مشترک با مربیان و داوران

افتتاح دفتر هیأت تکواندو شهریار با حضور مسئولین و برگزاری نشست مشترک با مربیان و داوران

در حاشیه نشست سالیانه هیأت تکواندو شهرستان شهریار  که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد دفتر تکواندو شهریار پس از بازسازی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛نشست سالیانه هیات تکواندو شهرستان شهریار  به منظور ارائه عملکرد و برنامه های پیش  رو و  نیز تقدیر و  تجلیل از  فعالان این […]

در حاشیه نشست سالیانه هیأت تکواندو شهرستان شهریار  که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد دفتر تکواندو شهریار پس از بازسازی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛نشست سالیانه هیات تکواندو شهرستان شهریار  به منظور ارائه عملکرد و برنامه های پیش  رو و  نیز تقدیر و  تجلیل از  فعالان این شهرستان با حضور  “کرمعلی ایرجی” سرپرست هیات تکواندو استان تهران، “مهدی کاشانیان “سرپرست دبیری هیات،”محمودی”معاون محترم اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان شهریار ،”غلامرضا عمرانی لرد” و آرزو فرهادی  رییس و نایب رییس  هیات تکواندو شهریار،مسئولین کمیته ها، پیشکسوتان، مربیان و داوران پنجشنبه سوم خرداد ماه در سالن همایشات اداره ورزش و جوانان شهریار برگزار شد .

این نشست که با شور و اشتیاق اهالی ورزش تکواندو شهریار همراه بود، فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد سالانه هیأت تکواندو، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو و همچنین هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های آینده این هیأت برای توسعه تکواندو در سطح شهرستان بود. همچنین مربیان و داوران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص توسعه تکواندو در سطح استان و شهرستان پرداختند.

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم  افتتاحیه دفتر هیأت تکواندو شهرستان شهریار پس از پایان پروژه تخریب و تغییر کاربری، بازسازی و بهینه‌سازی فضای برگزار شد.این دفتر جدید می‌تواند فضایی مناسب برای تمرین و آموزش تکواندوکاران در سطح شهرستان فراهم کند و در نهایت به توسعه این رشته ورزشی در سطح شهرستان کمک کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram