۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 84649
  • 10 مهر 1403 - 9:08
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :
از المپیک تا قهرمانی استان؛ روایتی از یک رشد بی‌نظیر در تکواندو
شکستن رکورد شرکت‌کنندگان در مسابقات تکواندو تهرانفزایش بیش از هزار نفری

از المپیک تا قهرمانی استان؛ روایتی از یک رشد بی‌نظیر در تکواندو

پس از درخشش خیره‌کننده ملی‌پوشان تکواندو در بازی‌های المپیک 2024 پاریس، تکواندو تهران شاهد رشدی بی‌سابقه در تعداد علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بود.نتایج تاریخی و ارزشمند ملی پوشان کشورمان در المپیک پاریس ، تأثیر عمیقی بر جامعه تکواندو کشور و به‌ویژه استان تهران گذاشته و نسل جدیدی از تکواندوکاران را به این رشته ورزشی […]

پس از درخشش خیره‌کننده ملی‌پوشان تکواندو در بازی‌های المپیک 2024 پاریس، تکواندو تهران شاهد رشدی بی‌سابقه در تعداد علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بود.نتایج تاریخی و ارزشمند ملی پوشان کشورمان در المپیک پاریس ، تأثیر عمیقی بر جامعه تکواندو کشور و به‌ویژه استان تهران گذاشته و نسل جدیدی از تکواندوکاران را به این رشته ورزشی علاقه‌مند کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ آمارها نشان‌دهنده رشد قابل توجهی در تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات قهرمانی استان تهران در رده‌های سنی مختلف است. در سال گذشته، 1517 تکواندوکار در این مسابقات شرکت کردند، اما امسال این تعداد به بیش از 2573 نفر افزایش یافته که نشان‌دهنده رشد حدود 58 درصدی است. همچنین، پس از چند سال وقفه، مسابقات قهرمانی جوانان با حضور 450 شرکت‌کننده برگزار شد که خود گواهی بر علاقه‌مندی و پشتکار در این رده سنی است.
هیئت تکواندو استان تهران با هدف کشف استعدادها و شناسایی برترین‌ها، مسابقات آزاد قهرمانی استان را برگزار کرده است. این مسابقات فرصتی برای شناسایی دقیق‌تر استعدادها و تمرکز بر پرورش قهرمانان آینده است تا سطح تکواندو تهران ارتقا یابد و حضور پررنگ‌تری در میادین بین‌المللی داشته باشد. چشم‌انداز هیئت استان تهران برای چهار سال آینده، افزایش تعداد بازیکنان  درسطح  المپیک 2028 است.
این رشد چشمگیر نه تنها نشان‌دهنده علاقه و پشتکار ورزشکاران جوان است، بلکه نمایانگر تلاش‌های مستمر هیئت تکواندو استان تهران برای ارتقاء سطح این رشته و فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای ظهور قهرمانان آینده می‌باشد. با این روند، تهران به جایگاه خود در کشور بازگشته است .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram