۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 59069
  • 02 مرداد 1401 - 9:29
  • 185 بازدید
  • ارسال توسط :
ساعی:تهران پیشرو در کشور  و از بازوان اصلی فدراسیون است

ساعی:تهران پیشرو در کشور و از بازوان اصلی فدراسیون است

 رئیس فدراسیون تکواندو  گفت: هیات تهران همیشه جز استان های فعال و پیشقدم بوده و می توان به عنوان یک فدراسیون کوچک از آن نام برد. هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندو استان تهران و بدرقه ملی پوشان نونهال و نوجوان به مسابقات جهانی که در مجموعه […]

 رئیس فدراسیون تکواندو  گفت: هیات تهران همیشه جز استان های فعال و پیشقدم بوده و می توان به عنوان یک فدراسیون کوچک از آن نام برد.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندو استان تهران و بدرقه ملی پوشان نونهال و نوجوان به مسابقات جهانی که در مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر برگزار شد اظهار کرد: در ابتدا جا دارد  یک تشکر ویژه داشته باشم از علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران  به جهت برگزاری این مراسم باشکوه ،تهران همواره در تمام موارد پیشقدم  بوده  و جز استان های برتر ما است  .

وی  با بیان اینکه تهران با حضور مدیران دلسوز و  توانمند توانسته همواره فعال و پویا باشد، اظهار داشت :همیشه شاهد اتفاقات بسیار خوبی در پایتخت هستیم  که کمتر استانی  در آن اتفاق می افتد ، قطعا این نتایج پر بار و خوبی که شاهد آن هستیم در تمامی زمینه ها حاصل همدلی و همکاری این  عزیزان  است .

ساعی  گفت : تکواندو تهران  زبانزد  سایر استان ها است و یکی از بازوان اصلی اجرایی  فدراسیون تکواندو و همیشه  از تهران به عنوان یک فدراسیون کوچک نام بردم چرا که خیلی از برنامه های فدراسیون  به دوش تهران است و در این مدت  برای اجرایی کلیه برنامه های فدراسیون در کنار مابودند .

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان بیان داشت :تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی بلغارستان می شود و برای تمامی این قهرمانان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با کسب خوشرنگترین مدال پرجم پر افتخار کشورمان را به اهتزار در بیاورند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram