۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار » اخبار کمیته ها
  • شناسه : 80300
  • 26 خرداد 1403 - 9:17
  • 18 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مریم رضایی
کولجی: منشور اخلاق، فرهنگ و آداب پیشکسوت و احترام از مهمترین اولویت های ماست

کولجی: منشور اخلاق، فرهنگ و آداب پیشکسوت و احترام از مهمترین اولویت های ماست

صبح امروز در خانه تکواندو پایتخت، نشست مشترکی با حضور حمید کولجی رییس کمیته پیشکسوتان استان، و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در این نشست، کولجی به تشریح برنامه‌های کمیته پیشکسوتان برای ارتقای جایگاه پیشکسوتان در تکواندو پایتخت پرداخت. وی با بیان اینکه […]

صبح امروز در خانه تکواندو پایتخت، نشست مشترکی با حضور حمید کولجی رییس کمیته پیشکسوتان استان، و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ در این نشست، کولجی به تشریح برنامه‌های کمیته پیشکسوتان برای ارتقای جایگاه پیشکسوتان در تکواندو پایتخت پرداخت.

وی با بیان اینکه منشور اخلاق، فرهنگ و آداب پیشکسوت و احترام به این آنان از مهمترین اولویت های ماست، گفت: “در نظر داریم با برگزاری مسابقات و سمینارهای آموزشی ویژه پیشکسوتان با هماهنگی استان تهران، ضمن ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه برای پیشکسوتان، از تجربیات و دانش آنها در جهت ارتقای سطح کیفی تکواندو استان تهران استفاده کنیم.”

کولجی همچنین از برگزاری یک کارگاه تخصصی ویژه اساتید و پیشکسوتان در خصوص حقوق شهروندی، مسائل سلامت و دوپینگ و علم پزشکی در پایان این ماه خبر داد.

امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد ارتقای جایگاه پیشکسوتان در تکواندو پایتخت و استفاده از تجربیات و دانش آنها در جهت پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی باشیم.

در این نشست، پیشکسوتان تکواندو استان تهران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌های کمیته پیشکسوتان پرداختند.

لازم به ذکر است اساتید داود فلاح ، فیروز اسبقی ، جعفر جعفر نژاد، سعید خاکسار، محمود رزاق شعار، پرویز صادقی و ابوالفضل رمضانی از اعضاء این کمیته به همراه جمعی از پیشکسوتان استان در این نشست حضور داشتند .

      

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram