۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50354
  • 21 اردیبهشت 1400 - 11:09
  • 358 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار و تقدیر” لشکری” از کادر فنی و ملی پوشان استان تهران

دیدار و تقدیر” لشکری” از کادر فنی و ملی پوشان استان تهران

دبیر هیات تکواندو استان تهران با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو دختران،ضمن بازدید از تمرینات ملی پوشان،از کادر فنی و هوگوپوشان پایتخت تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران،روز گذشته یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو،باکادر فتی […]

دبیر هیات تکواندو استان تهران با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو دختران،ضمن بازدید از تمرینات ملی پوشان،از کادر فنی و هوگوپوشان پایتخت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران،روز گذشته یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو،باکادر فتی و ملی پوشان دختر تکواندو و پاراتکواندو دیدار و از کادر فنی و هوگوپوشان شایسته استان تهران پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک تقدیر و قدردانی کرد.در این دیدار زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو نیز حضور داشتند.

لازم‌به ذکر است ناهید کیانی و رایحه شهاب دو هوگوپوش شایسته پایتخت برای کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک در مسابقات قاره آسیا به میزبانی اردن شرکت خواهند کرد.

همچنین ملیکا میر حسینی دیگر تکواندوکار شایسته تهران در ترکیب تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات تیمی مشترک المپیک توکیو می باشد

گفتنی است تیم ملی تکواندو با مربیگری ریحانه فولادی در مسابقات قهرمانی آسیا و تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با هدایت دو مربی شایسته تهران “عاطفه کشاورز “سرمربی و “الهه مهربانی” “مربی در رقابتهای قاره آسیا و کسب سهمیه حضور خواهد داشت .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram