۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 50173
  • 15 فروردین 1400 - 11:00
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور ۱۰ نماینده تهرانی درمرحله مقدماتی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه

حضور ۱۰ نماینده تهرانی درمرحله مقدماتی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان پومسه در رده سنی نوجوانان و همچنین بخش آزاد نوجوانان و تیمی (خانواده و دو نفره) به صورت آنلاین از ۸  فروردین ماهدر حال برگزاریست. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان […]

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان پومسه در رده سنی نوجوانان و همچنین بخش آزاد نوجوانان و تیمی (خانواده و دو نفره) به صورت آنلاین از ۸  فروردین ماهدر حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین با حضور ۴۸۶ پومسه رو از ۴۹ کشور طی روزهای ۸ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است که در این مرحله از این رقابتها ۱۰ نماینده تهرانی در قالب بازیکن و مربی حضور دارند.

در این مرحله از مسابقات پومسه روهای رده نوجوانان و همچنین بخش آزاد نوجوانان و تیمی (خانواده و دو نفره) می توانند حضور پیدا کنند و به اجرای فرم بپردازند.

لازم به ذکر است ساناز تقی پور و محمد رضا محمودی در بخش آزاد انفرادی و در بخش تیمی دو نفره خانواده های نظری (حمید نظری – رضا نظری) و بخش تیمی ۳ نفره (۳ نسل)خانواده های نظری (حسنیعلی نظری – حمید نظری – رضا نظری) به عنوان نمایندگان پایتخت در این رقابتها حضور خواهند داشت .

هدایت این نفرات در بخش پسران، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و حمید نظری به عنوان مربی است.  در بخش دختران نیز پریسا خانی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram