۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 56347
  • 08 اردیبهشت 1401 - 14:40
  • 1002 بازدید
  • ارسال توسط :
جمعه ۱۰ صبح؛وعده دیدار خانواده تکواندو پایتخت در راهپیمایی روز قدس

جمعه ۱۰ صبح؛وعده دیدار خانواده تکواندو پایتخت در راهپیمایی روز قدس

خانواده تکواندو پایتخت همپا باجامعه ورزش کشور و همقدم با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم نژادپرست اشغالگر قدس فریاد خواهند زد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛خانواده بزرگ تکواندو پایتخت به دلیل جنایات اسرائیل در غزه، امسال […]

خانواده تکواندو پایتخت همپا باجامعه ورزش کشور و همقدم با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم نژادپرست اشغالگر قدس فریاد خواهند زد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛خانواده بزرگ تکواندو پایتخت به دلیل جنایات اسرائیل در غزه، امسال هم پرشورتر و هوشیارتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس با مردم مظلوم فلسطین هم صدا خواهند شد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویایی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.
هیات تکواندو استان تهران از کلیه مسئولین ، مربیان ،داوران ،قهرمانان و تکواندو کاران پایتخت دعوت می نماید تا با حضور در راهپیمایی روز قدس، همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کنند و ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۹ اردیبهشت ماه  در میدان فلسطین برای حمایت ازمردم بی گناه مظلوم فلسطین هم پای دیگر اقشار با حضوری گسترده در این راهپیمایی، همبستگی جهان اسلام را بار دیگر به منصه ظهور بگذارند.
گفتنی است وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس  فردا صبح جمعه ساعت ۹:۳۰  صبح در محل خانه تکواندو پایتخت خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram