۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 75226
  • 18 آبان 1402 - 21:58
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی طلایی شد/نعمت زاده سومی را کسب کرد
جام ریاست فدراسیون جهانی - اردن؛

کیانی طلایی شد/نعمت زاده سومی را کسب کرد

در پایان روز نخست رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ، دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو نشان طلا و برنز شدند. به گزارش روابط  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛  پنجمین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا از امروز […]

در پایان روز نخست رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ، دو ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب دو نشان طلا و برنز شدند.

به گزارش روابط  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛  پنجمین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا از امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه با حضور ۴۱۰ تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز شده است که در روز نخست این مسابقات ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده دو نماینده شایسته استان تهران در وزن ۵۳- کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.

ناهید کیانی ملی پوش پایتخت نشین در وزن ۵۳ – کیلو گرم  دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس به مصاف «سیدا علیووا» از آذربایجان رفت و به برتری رسید. در قسمت پایین جدول نیز مبینا نعمت زاده دیگر نماینده شایسته استان تهران در همین وزن در  دور نخست مقابل «علا حسن» از سوریه به پیروزی رسید و در ادامه به مصاف «دنیا ابوطالب» دارنده نشان برنز سال ۲۰۲۲ جهان از عربستان رفت که برای سومین بار در دیدارهای اخیر مقابل وی به برتری دست یافت. نعمت زاده و کیانی پس از تورنمنت آزاد پاکستان مجددا یک دیدار تمام ایرانی را رقم زدند که برنده دیدار نیمه نهایی ناهید کیانی بود و نعمت زاده برنزی شد.

کیانی با صعود به فینال حریف «پو یا سو» تکواندوکار سرشناس اهل چین تایپه شد. او در این دیدار برابر نماینده چین تایپه تکنیک منحصر به فرد خود را به اجرا گذاشت تا با پیروزی برابر حریف، دومین طلای خود کمتر از یک هفته را جشن بگیرد. کیانی حالا با کسب ۴۰ امتیاز در این رویداد و تورنمنت آزاد پاکستان نزدیک تر از همیشه به المپیک پاریس است.

در ادامه این مسابقات  فردا جمعه ۱۹ مهرماه و در روز دوم آناهیتا توکلی  سومین نماینده شایسته استان تهران در وزن ۷۳+ کیلوگرم، به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram