۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 79838
  • 27 فروردین 1403 - 14:00
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
ناهید کیانی، بی‌رقیب در صربستان

ناهید کیانی، بی‌رقیب در صربستان

ناهید کیانی، ملی‌پوش وزن ۵۳- کیلوگرم استان تهران، مدال طلای بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان را تصاحب کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و یکمین دوره رقابت های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G2)  در رده سنی جوانان و بزرگسالان رز گذشته یکشنبه ۲۶ فرودین ماه در سالن […]

ناهید کیانی، ملی‌پوش وزن ۵۳- کیلوگرم استان تهران، مدال طلای بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان را تصاحب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیست و یکمین دوره رقابت های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G2)  در رده سنی جوانان و بزرگسالان رز گذشته یکشنبه ۲۶ فرودین ماه در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد برگزار و طی آن ناهید کیانی ملی پوش شایسته استان تهران موفق شد با شکست تمام رقبای خود در سکوی قهرمانی بایستد و تک مدال طلای تیم ملی بانوان را کسب کند.

ناهید کیانی دختر المپیکی کشورمان، در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «چوتیکان» از تایلند را ۲ بر یک شکست داد. وی در ادامه «سارا الهلوانی» از ایتالیا را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده ایران در این مبارزه مقابل «آوداگیج» از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و تنها فینالیست ایران در این رویداد شد. کیانی در دیدار نهایی برابر «هرونووا» از جمهوری چک با نمایشی دیدنی دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر بع برتری رسید و نشان طلا را با اقتدار بر گردن آویخت.

در این دوره از رقابتها الهام حقیقی،معصومه رنجبر و ساغر مردای به  عنوان نمایندگان استان تهران حضور داشتند که از دور رقابتها کنار رفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram