۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 72629
  • 10 شهریور 1402 - 10:29
  • 247 بازدید
  • ارسال توسط :
مدال طلای جهان در تصاحب شیر پسر پایتخت/تک نشان طلای ایران به نام تقی_پور

مدال طلای جهان در تصاحب شیر پسر پایتخت/تک نشان طلای ایران به نام تقی_پور

پرونده ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان،با طلای محمد حسین تقی پور ملی پوش با غیرت پایتخت بسته شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان که از دوشنبه ۶ شهریور ماه  در شهر ساریوو کشوربوسنی و هرزگوین آغاز شده بود در حالی شب گذشته  پنجشنبه ۹ شهریور […]

پرونده ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان،با طلای محمد حسین تقی پور ملی پوش با غیرت پایتخت بسته شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان که از دوشنبه ۶ شهریور ماه  در شهر ساریوو کشوربوسنی و هرزگوین آغاز شده بود در حالی شب گذشته  پنجشنبه ۹ شهریور ماه به پایان رسید که محمد حسین تقی پور ملی پوش شایسته استان تهران با شایستگی و شکست تمامی رقبای خود اولین طلای تیم ملی پسران کشورمان را بدست آورد و عنوان قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کرد تا کلکسیون افتخاراتش در جهان و آسیا کامل شود.

تقی پور  در رده قدی ۱۸۰+ سانتی متر کار خود را برتری ۲ بر صفر مقابل «پینتو» از پرتغال آغاز کرد و سپس با همین نتیجه «یوسف میزاک» از ترکیه، «رگلرو» از مکزیک و «رمضان رسولوف» از روسیه را با قدرت شکست داد و پای به مبارزه نهایی گذاشت. پسر شایسته تکواندو ایران در دیدار برای کسب مدال طلا به مصاف «نیکیتا کوبانوف» دیگر تکواندوکار روسی این رده رفت و او را نیز طی دو راند متوالی شکست داد و روی سکوی نخست جهان ایستاد.

گفتنی است در این دوره از رقابتها تهران با ۵ ملی پوش شایسته حضور داشتند که نمایندگان شایسته پایتخت موفق به کسب ۳ نشان طلا،نقره و برنز از سوی محمد حسین تقی پور ،کوثر اجاقلو و یاسان جعفری شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram