۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 80309
  • 26 خرداد 1403 - 9:29
  • 51 بازدید
  • ارسال توسط :
رهنما مدال برنز سیزم را بر گردن آویخت

رهنما مدال برنز سیزم را بر گردن آویخت

امیرعباس رهنما، تکواندوکار شایسته استان تهران، در وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات سیزم به مدال برنز دست یافت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران ؛در روز نخست بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو ارتش‌های جهان، امیرعباس رهنما، هوگوپوش ارزشمند استان تهران، با درخشش در وزن ۶۳- کیلوگرم، به مقام سوم و مدال برنز […]

امیرعباس رهنما، تکواندوکار شایسته استان تهران، در وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات سیزم به مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان  تهران ؛در روز نخست بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو ارتش‌های جهان، امیرعباس رهنما، هوگوپوش ارزشمند استان تهران، با درخشش در وزن ۶۳- کیلوگرم، به مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

رهنما در مسیر رسیدن به این افتخار، ابتدا حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد و سپس در یک مبارزه نفس‌گیر، از سد نماینده آلمان گذشت و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

با وجود تلاش‌های رهنما، او در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب حریف قزاقستانی شد و از رسیدن به فینال بازماند وبه مدال ارزشمند برنز این مسابقات دست یافت.

تیم تکواندو ایران با هدایت علی‌اشرف قنبری، سرمربی و جواد الیاسی، سرپرست، که هر دو از مربیان شایسته استان تهران هستند، در این رقابت‌ها حضور دارد .

رقابت‌های سیزم طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ خرداد به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram