۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 60031
  • 28 مرداد 1401 - 17:56
  • 650 بازدید
  • ارسال توسط :
تهران با ۷ نماینده در میدان آسیایی پاراتکواندو

تهران با ۷ نماینده در میدان آسیایی پاراتکواندو

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه مردان و زنان، بامداد فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را به مقصد هوشیمینه ترک خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا در دو گروه مردان و زنان سه شنبه یکم شهریور ماه به میزبانی شهر هوشیمینه […]

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه مردان و زنان، بامداد فردا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تهران را به مقصد هوشیمینه ترک خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا در دو گروه مردان و زنان سه شنبه یکم شهریور ماه به میزبانی شهر هوشیمینه ویتنام برگزار می گردد که ۷ نماینده شایسته استان تهران در  قالب مربی و بازیکن در این رقابتها حضور خواهند داشت .

دو ملی پوش شایسته استان تهران ” رایحه شهاب” در وزن ۶۵- کیلو گرم و “امیر محمد حقیقت شناس” در وزن ۷۰ – کیلو گرم و کلاس k44 به عنوان نمایندگان ایران به روی شیابچانگ مسابقات آسیایی می روند.

لازم به ذکر است ۵ مربی توانمند پایتخت” مسعود لشکری” به عنوان سرپرست،” مرتضی سلطانی و عاطفه کشاورز ” در جایگاه سرمربی، “علی کریمی صابر و زهرا حسینی “به عنوان مربی تیم ملی ایران را در این رقابتها همراهی می کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram