۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 52841
  • 18 آبان 1400 - 11:06
  • 897 بازدید
  • ارسال توسط :
چهار نشان طلا و برنز توسط مردان پومسه رو پایتخت کسب شد
با پایان چالش سوم مسابقات آنلاین قهرمانی جهان 2021؛

چهار نشان طلا و برنز توسط مردان پومسه رو پایتخت کسب شد

با پایان قضاوت های مرحله فینال چالش سوم مسابقات آنلاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱، پومسه‌روهای کشورمان در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ چالش سوم مسابقات قهرمانی جهان پومسه به […]

با پایان قضاوت های مرحله فینال چالش سوم مسابقات آنلاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱، پومسه‌روهای کشورمان در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ چالش سوم مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین طی روزهای پنجم مهرماه تا نهم آبان‌ماه برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات پومسه‌روهای رده سنی بزرگسال و همچنین در بخش آزاد انفرادی و تیمی (خانواده و دو نفره) حضور داشتند و به اجرای فرم پرداختند.

با پایان قضاوت مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها، مردان پومسه رو استان تهران توانستند یک نشان طلا و سه مدال برنز را به نام خود ثبت کند که  فیروز اسبقی عنوان سومی را کسب کرد،در بخش آزاد تیمی سه نفره (دو نسل)” علیرضا ابراهیمی – امیررضا ابراهیمی  محمدرضا ابراهیمی”در سکوی قهرمانی ایستادند و جلال مجتهد و امیرحسین فاضلی به نشان برنز دست یافت.

هدایت این نفرات در بخش مردان، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سینا قزل احمد به عنوان مربی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram