۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 59630
  • 16 مرداد 1401 - 21:57
  • 557 بازدید
  • ارسال توسط :
کلهر چهارمین طلایی تهران در جهان

کلهر چهارمین طلایی تهران در جهان

رضا کلهر ملی پوش شایسته استان تهران موفق شد با کسب مدال طلای وزن ۷۳- کیلوگرم ، چهارمین طلای پایتخت نشینان را در جهان ثبت نماید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ پنجمین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روز شنبه ۱۵ مرداد ماه در سالن آرمتس شهر صوفیه به میزبانی […]

رضا کلهر ملی پوش شایسته استان تهران موفق شد با کسب مدال طلای وزن ۷۳- کیلوگرم ، چهارمین طلای پایتخت نشینان را در جهان ثبت نماید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ پنجمین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روز شنبه ۱۵ مرداد ماه در سالن آرمتس شهر صوفیه به میزبانی کشور بلغارستان برگزار و طی آن رضا کلهر ملی پوش با غیرت کشورمان توانست با شکست تمام رقبای جهانی خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.

کلهر در ابتدا  «هه ینگ جیه» از چین تایپه  را در ۲ راند با نتایج (۱۴ بر ۲) شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را با نتایج  (۱۶-۴ و ۸ بر ۶) پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی ۲ راند  مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و در مرحله نیمه نهایی «هایتام زاروتی» از مراکش را در دیداری جذاب و تماشایی با نتایج (۱۱ بر صفر و ۱۰ بر ۹) شکست داد و به فینال راه پیدا کند.

رضا  در دیدار پایانی برابر «دوگرو منیر فورکان» از ترکیه را در ۲ راند متوالی و با نتایج ( ۹ بر ۳ و ۱۱ بر ۵) شکست دهد و بدون از دست دادن حتی یک راند به رقبا، مدال طلا را به گردن بیاویزد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram