۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 79023
  • 01 اسفند 1402 - 12:46
  • 373 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابت بانوان پومسه رو در هفته پنجم و ششم
جمعه و در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود ؛

رقابت بانوان پومسه رو در هفته پنجم و ششم

دیدارهای هفته پنجم و ششم از رقابتهای لیگ برتر، دسته یک و آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران جمعه ۴ اسفند ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛مسابقات هفته پنجم و ششم از هشتمین دوره لیگ برتر ،دومین دوره لیگ دسته یک و اولین دوره لیگ آینده […]

دیدارهای هفته پنجم و ششم از رقابتهای لیگ برتر، دسته یک و آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران جمعه ۴ اسفند ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛مسابقات هفته پنجم و ششم از هشتمین دوره لیگ برتر ،دومین دوره لیگ دسته یک و اولین دوره لیگ آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران یادبود شهید تکواندو کار “مجتبی میری” در سه بخش استاندارد انفرادی،ابداعی و تیمی ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی جمعه ۴ اسفندماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است ۳۷۰ پومسه رو در لیگ انفرادی و ابداعی و ۳۵۰ تکواندو کار در قالب ۶۰ تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۹ سال، ۹ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال پیگیری می‌شود. در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال وبالای ۱۸سال به اجرای فرم می‌پردازند و در بخش تیمی‌ نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال ، ۱۸ تا ۳۰ و بالای ۱۸سال انجام می‌شود.

برنامه زمانبندی این دوره از رقابتها از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام گردید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram