۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 32225
  • 16 اسفند 1396 - 22:22
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
زمین برای احداث خانه تکواندو پایتخت، اهدایی گل محمدی به هیئت تکواندو تهران

زمین برای احداث خانه تکواندو پایتخت، اهدایی گل محمدی به هیئت تکواندو تهران

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو پایتخت گفت: انتظار ما از هیئت تهران بالا است و برگزاری این مراسم ها و قدردانی از زحمت کشان و ورزشکاران بسیار ارزشمند است. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ رضا گل محمدی، مدیر کل اداره ورزش و […]

photo_2018-03-07_22-21-05

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو پایتخت گفت: انتظار ما از هیئت تهران بالا است و برگزاری این مراسم ها و قدردانی از زحمت کشان و ورزشکاران بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران؛ رضا گل محمدی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان در مراسم  امروزتجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی ،  پیشکسوتان، مربیان، داوران و خانواده شهدای گرانقدر گفت: وزارت ورزش و جوانان انتظارات بالایی از هیئت تکواندو استان تهران به منظور تربیت مدال آوران ملی دارد، زیرا ما به خوبی از توانمندی های بالای این هیئت به ویژه در سطح حوزه و شهرستان ها آگاهی داریم.

وی در ادامه گفت: برگزاری مراسم هایی از این قبیل بسیار ارزشمند است، ما باید قدر مدال آوران و ورزشکاران خود را بدانیم و در تلاش باشیم تا هرروز به تعداد آنها بیفزاییم و با معرفیشان به تیم های ملی خدمت بزرگی برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در مجامع بین المللی کنیم.

گل محمدی تاکید کرد: هدیه من به هیئت تکواندو استان تهران قطعه زمینی برای احداث خانه تکواندو پایتخت در آزادی است که امیدواریم این هیئت بهترین بهره برداری را از آن داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: از محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم می خواهم تا نگاه محبت آمیزتری نسبت به هیئت تکواندو پایتخت داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به گزارش آماری این هیئت در مراسم امروز خاطرنشان کرد: ارائه این آمارها و شفاف سازی عملکرد گامی موثر برای پیشرفت است و به طور حتم در بهتر کردن هر چه بیشتر عملکرد در سال های آتی تاثیر عمده ای خواهد داشت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram