۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 53412
  • 06 آذر 1400 - 10:03
  • 264 بازدید
  • ارسال توسط :
میرحسینی نشان برنز جهان را بر گردن آویخت
اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 - ریاض؛

میرحسینی نشان برنز جهان را بر گردن آویخت

ملیکا میرحسینی تکواندوکار شایسته استان تهران موفق شد مدال برنز مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ را بر گردن بیاویزد و بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱  (G4) با حضور […]

ملیکا میرحسینی تکواندوکار شایسته استان تهران موفق شد مدال برنز مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ را بر گردن بیاویزد و بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱  (G4) با حضور ۱۷۰ تکواندوکار از ۳۱ کشور از روز گذشته (پنجشنبه – چهارم آذرماه)  در سالن “گرین هال” ریاض آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

 (جمعه – پنجم آذرماه) و در روز دوم  این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۹-، ۵۷- و ۷۳- انجام شد که ناهید کیانی، زهرا شیدایی و ملیکا میرحسینی نمایندگان ایران بودند.

ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم موفق شد بر سکوی سوم جهان بایستد؛ ملیکا در گام اول “راما ابوالروب” از اردن را با نتیجه ۱۳ بر ۸ شکست داد؛ وی در دومین مبارزه “کانسل دنیز” از قزاقستان نایب قهرمان آسیا، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی، نایب قهرمان بازی های یونیورسیاد و … را با نتیجه ۱۳ بر ۹ از پیش رو برداشت.

ملیکا در مرحله نیمه نهایی با “پولینا خان” از روسیه دارنده برنز قهرمانی اروپا، نقره قهرمانی نوجوانان جهان و … مبارزه کرد که این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ به راند طلایی کشیده شد و در نهایت هم نماینده روسیه به برتری رسید.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱، ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram