۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 40761
  • 30 بهمن 1397 - 14:28
  • 218 بازدید
  • ارسال توسط :
کیانی: لیگ در تمامی رده ها نقش بسزایی در قدرتمند شدن تیم های استان دارد

کیانی: لیگ در تمامی رده ها نقش بسزایی در قدرتمند شدن تیم های استان دارد

سرمر بی تیم آتنا گفت: برگزاری لیگ در تمامی رده ها باعث پختگی بازیکنان شده و نقش بسزایی در قدرتمند شدن تیم های استان برای حضور در رقابت های کشوری دارد. اختر کیانی سرمربی تیم آتنا در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو تهران با بیان اینکه تیم ما از چهره های شاخص و شناخته […]

سرمر بی تیم آتنا گفت: برگزاری لیگ در تمامی رده ها باعث پختگی بازیکنان شده و نقش بسزایی در قدرتمند شدن تیم های استان برای حضور در رقابت های کشوری دارد.
اختر کیانی سرمربی تیم آتنا در گفتگو با روابط عمومی هیئت تکواندو تهران با بیان اینکه تیم ما از چهره های شاخص و شناخته شده در ترکیب خود بهره نمی برد اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد بازیکنان ما اولین سال حضور خود در لیگ را تجربه می کردند و با تلاش مضاعف و همدلی بین بازیکنان توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم به طوری که در رده خردسالان مقام دوم و در رده نوجوانان هم بر سکوی سومی ایستادیم.
وی ضمن قدردانی از کادر اجرایی سازمان لیگ و با سپاس از مسئولین هیئت تکواندو استان که بستر مناسبی برای برگزاری لیگ فراهم کرده افزود: برگزاری لیگ در تمامی رده ها قطعا کار سخت و دشواری است که مسئولین هیئت تهران به خوبی از پس آن برآمده و این امر باعث پختگی بازیکنان شده و نقش بسزایی در قدرتمند شدن تیم های استان برای حضور در رقابت های کشوری دارد و امیدواریم که بازیکنان استان با درخشش در رقابت های کشوری بتوانند پاسخگویی زحمات مسئولین هیات باشند.
کیانی در پایان با بیان اینکه سطح کیفی لیگ در رده نونهالان بالاتر از رده های دیگر بود گفت: در رده نونهالان شاهد تجمع قهرمانان کشور و همچنین بازیکنان با کیفیت رده خردسالان که آخرین سال حضور خود در این رده را تجربه می کردند بودیم که این امر باعث شده بود تا شاهد رقابت هایی جذاب و با کیفیت باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram