۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 81086
  • 20 مرداد 1403 - 11:19
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
شاهکار مبینا نعمت‌زاده؛ برنز المپیک بر گردن تکواندوکار شایسته پایتخت

شاهکار مبینا نعمت‌زاده؛ برنز المپیک بر گردن تکواندوکار شایسته پایتخت

مبینانعمت‌زاده، ستاره درخشان تکواندوی ایران، با کسب مدال برنز المپیک، تاریخ‌ساز شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در روز نخست مسابقات تکواندو سی و سومین دوره بازیهای المپیک پاریس تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان ( چهارشنبه 17 مرداد ماه ) به مصاف هم رفتند که مبینا نعمت زاده […]

مبینانعمت‌زاده، ستاره درخشان تکواندوی ایران، با کسب مدال برنز المپیک، تاریخ‌ساز شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ در روز نخست مسابقات تکواندو سی و سومین دوره بازیهای المپیک پاریس تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان ( چهارشنبه 17 مرداد ماه ) به مصاف هم رفتند که مبینا نعمت زاده ملی پوش شایسته و جوان استان تهران با برتری مقابل رقیب عربستانی خود در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

نعمت زاده کار خود را در این رقابت‌ها با برتری ۲ بر صفر در راند شماری برابر «تاو میشله» از لسوتو آغاز کرد و در ادامه با همین نتیجه «آدرینا ایگلسیز» از اسپانیا نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان را از پیش رو برداشت و راهی مبارزه نیمه نهایی شد.

تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در این مرحله برابر «گینگ گو» از چین با رنگینگ ۶ المپیک، نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان، قهرمان سال ۲۰۲۲ آسیا، برنز بازی‌های آسیایی هانگژو و یک نقره و دو برنز گرندپری ها بازنده میدان مبارزه را ترک کرد و به دیدار رده بندی رفت.

وی برای کسب مدال برنز به دیدار «دنیا ابوطالب» از عربستان دارنده مدال برنز جهان و آسیا رفت و با کسب برتری 3 بر صفر در راند اول و 4 بر یک در راند دوم پیروز شد و به عنوان سوم دست پیدا کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram