۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 46339
  • 14 دی 1398 - 12:24
  • 316 بازدید
  • ارسال توسط :
سهمیه عزیزی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ قطعی شد
با اعلام آخرین رنکینگ پاراتکواندو در سال 2019؛

سهمیه عزیزی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ قطعی شد

آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و اصغر عزیزی هوگوپوش شایسته استان تهران که در مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب امتیاز شده بود توانست دومین سهمیه را برای تکواندو ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ – توکیو بدست آورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از  فداسیون تکواندو، […]

آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و اصغر عزیزی هوگوپوش شایسته استان تهران که در مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب امتیاز شده بود توانست دومین سهمیه را برای تکواندو ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ – توکیو بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از  فداسیون تکواندو، از سوی فدراسیون جهانی آخرین رنکینگ المپیکی پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ اعلام و اصغر عزیزی با کسب ۱۶۰/۴۸ امتیاز و قرار گرفتن در میان ۴ نفر برتر رنکینک توانست دومین سهمیه پاراتکواندو ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ – توکیو را کسب نماید.

عزیزی در مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب امتیاز شد و توانست در میان ۴ نفر برتر قرار بگیرد تا ایران در نخستین حضور پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک با دو نماینده به مصاف رقبای خود برود.

 مهدی پوررهنما تکواندوکار وزن ۷۵- کیلوگرم در کلاس K44 نیز آذرماه سال گذشته با اختلاف امتیاز بالا نسبت به حریفان، سهمیه خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو قطعی کرده بود.

هم اکنون اردوی آمادگی ملی پوشان کشورمان برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ – توکیو در جزیره کیش در حال پیگیری است و تا روز ۲۶ دی ماه نیز ادامه دارد.

هدایت این نفرات برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram