۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 79277
  • 14 اسفند 1402 - 12:24
  • 225 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته پایانی لیگ برتر پومسه بانوان استان تهران  برگزار می‌شود
جمعه و در خانه تکواندو پایتخت؛

هفته پایانی لیگ برتر پومسه بانوان استان تهران برگزار می‌شود

دیدارهای هفته پایانی از رقابتهای لیگ برتر، دسته یک و آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران جمعه۱۸ اسفند ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رقابتهای هفته هفتم و هشتم  مسابقات از هشتمین دوره لیگ برتر ،دومین دوره لیگ دسته یک و اولین دوره لیگ آینده سازان […]

دیدارهای هفته پایانی از رقابتهای لیگ برتر، دسته یک و آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران جمعه۱۸ اسفند ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رقابتهای هفته هفتم و هشتم  مسابقات از هشتمین دوره لیگ برتر ،دومین دوره لیگ دسته یک و اولین دوره لیگ آینده سازان پومسه باشگاههای استان تهران یادبود شهید تکواندو کار “مجتبی میری” در سه بخش استاندارد انفرادی،ابداعی و تیمی ردههای کمربندی سبز _ آبی و قرمز – مشکی جمعه۱۸ اسفند ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار و طی آن سکونشینان مشخص می شوند.

لازم به ذکر است ۳۷۰ پومسه رو در لیگ انفرادی و ابداعی و ۳۵۰ تکواندو کار در قالب ۶۰ تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۹ سال، ۹ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال پیگیری می‌شود. در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال وبالای ۱۸سال به اجرای فرم می‌پردازند و در بخش تیمی‌ نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال ، ۱۸ تا ۳۰ و بالای ۱۸سال انجام می‌شود.

برنامه زمانبندی این دوره از رقابتها از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام گردید ؛

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram