۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 79394
  • 19 اسفند 1402 - 10:32
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرداری ورامین نهمین جام قهرمانی لیگ برتر مردان کشور را به خانه برد

شهرداری ورامین نهمین جام قهرمانی لیگ برتر مردان کشور را به خانه برد

پرونده بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در رقابتی تنگاتنگ و حسای با قهرمانی تیم پایتخت نشین شهرداری ورامین بسته شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،دیدارهای هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره […]

پرونده بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در رقابتی تنگاتنگ و حسای با قهرمانی تیم پایتخت نشین شهرداری ورامین بسته شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،دیدارهای هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو با حضور ۱۰ تیم “دمنده، بارمان ابزار و یراق توسن، زاگرس جنوبی، پالایش نفت، شهرداری ورامین، میکس پلاس، یزدان، دانشگاه آزاد، پاس، مس کرمان” به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.
در پایان این دوره از رقاتبها تیم شهرداری ورامین موفق شد با کسب ۵۳۱ امتیاز برای دومین سال متوالی در سکوی قهرمانی بایستند تا بدین ترتیب نهمین جام قهرمانی را به خانه ببرند.

شایان ذکر است از سوی سازمان لیگ ، پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری ورامین به عنوان بهترین مربی، متین رضایی از زاگرس جنوبی بهترین تکواندوکار و حسن باغگرایی از دانشگاه آزاد به عنوان بهترین سرپرست انتخاب و معرفی شدند. جام اخلاق هم به تیم بارمان ابزار و یراق توسن و خیرالله قلی زاده اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram