۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 59695
  • 17 مرداد 1401 - 13:50
  • 515 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران نایب قهرمان نوجوانان جهان شد
با اتکا بر 6 مدال طلا و 2 نقره؛

ایران نایب قهرمان نوجوانان جهان شد

تیم ملی کشورمان در دو گروه دختران و پسران، با کسب ۸ مدال طلا و نقره بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ایستاد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ پرونده سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در حالی روز گذشته یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بسته شد که تیم ملی تکواندو […]

تیم ملی کشورمان در دو گروه دختران و پسران، با کسب ۸ مدال طلا و نقره بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ایستاد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ پرونده سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در حالی روز گذشته یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بسته شد که تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در دو گروه دختران و پسران توانستند  عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورند.
تیم ملی دختران کشورمان با کسب دو طلا، دو نقره و ۳۷۰ امتیاز نایب قهرمان شد،که مبینا نعمت زاده،سگوند شیری و ساغر مرادی سه ملی پوش شایسته استان تهران توانستند دو مدال طلا و یک نقره را برای کشورمان در این آوردگاه بدست آورند.
لازم به ذکر است تیم ملی کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شدو تیم ملی تایلند با یک طلا، دو نقره، یک برنز و ۲۱۱ امتیاز در جای سوم ایستاد. ترکیه با ۲۱۱، بلژیک با ۱۲۷، آلمان با ۹۴ و ازبکستان با ۹۳ امتیاز عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.
در گروه پسران نیز شاگردان زوار با کسب ۴ نشان طلا از ۵ تکواندو کار اعزامی توانستند در سکوی دوم جهان بایستند،متین رضایی و رضا کلهر دو طلایی تهرانی حاضر در این رقابتها بودند
همچنین تیم ملی کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره، یک برنز و ۷۲۰ امتیاز قهرمان شد. تیم قزاقستان با یک نقره و چهار برنز سوم شد و تیم ملی  تایلند با دو نقره، یک برنز و ۱۴۳ امتیاز چهارمی را به خود اختصاص داد .
شایان ذکر است اساتید شایسته استان تهران “حسن ذوالقدری و زهرا شهریاری” به عنوان سرپرست، “محمد رضا زوار” در جایگاه سرمربی،” اختر کیانی و بهزاد خداداد” مربی تیم ملی تکواندو کشورمان را در این دوره از رقابتها همراهی کردند.

تهران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با ۹ نماینده ملی پوش درگروه دختران “سوگند شیری، الهام حقیقی، ساغر مرادی،فرشته فتحی، مبینا نعمت زاده و نیوشا شادلو” و در گروه پسران” متین رضایی، امیر عباس رهنما و رضا کلهر ” حضور داشت.

سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از  سه شنبه ۱۱ مردادماه به مدت ۶ روز  با حضور ۷۸۶ تکواندوکار از ۹۱ کشور جهان به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه برگزار شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram