۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 52097
  • 23 مهر 1400 - 14:34
  • 404 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشکسوت تکواندو درگذشت/استاد حیدر عقیقی آسمانی شد

پیشکسوت تکواندو درگذشت/استاد حیدر عقیقی آسمانی شد

حیدر عقیقی از پیشکسوتان تکواندو ایران و استان تهران بعد از تحمل یک دوره سخت بیماری شب گذشته  دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛حیدر عقیقی  ازپیشکسوتان خوش نام  و خوش اخلاق تکواندو ایران و استان تهران درسن ۶۶سالگی‌پس‌از بازگشت از تمرین‌ تکواندو‌ در پارک و هنگام‌ بازگشت‌ به‌منزل‌ دچارحادثه‌ […]

حیدر عقیقی از پیشکسوتان تکواندو ایران و استان تهران بعد از تحمل یک دوره سخت بیماری شب گذشته  دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛حیدر عقیقی  ازپیشکسوتان خوش نام  و خوش اخلاق تکواندو ایران و استان تهران درسن ۶۶سالگی‌پس‌از بازگشت از تمرین‌ تکواندو‌ در پارک و هنگام‌ بازگشت‌ به‌منزل‌ دچارحادثه‌ ومدتی‌درببمارستان بستری‌و موردجراحی‌ ازناحیه‌سر قرارگرفت‌ بعد از تحمل یک دوره بیماری سخت شب گذشته پنجشنبه ۲۲ مهر ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

استاد بزرگ‌ ورزش‌تکواندو‌ “شادروان‌حیدرعقیقی”،فعالیت‌‌در ورزش‌تکواندو‌ را ازسال‌۱۳۵۰و در باشگاه‌ دخانیات‌ تهران‌ زیرنظر استادبزرگ‌ تکواندو‌ داود ارجمند آغاز کرد،ایشان‌ داری دان ۸ تکواندو و از مربیان‌ درجه یک‌‌ ببن‌المللی‌ وداور ممتاز‌ داخلی‌ و ازاساتیدبرجسته‌تکواندو‌ استان تهران بود‌ که‌ طی‌ پنحاه‌ سال‌ فعالیت‌ورزشی‌ خود خدمات‌شایانی‌دربسط‌ وتوسعه ورزش‌تکواندو‌ ازخودبه‌یادگار گذاشته است .
استاد مرحوم عقیقی چندین دوره‌مدیر فنی‌تیمهای‌تکواندو‌نیروهای‌ مسلح‌بود و مسئولیت کمیته پیشکسوتان استان تهران و از اعضاء کمیته فنی استان رابر عهده داشت.

هیات تکواندو استان تهران مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه ورزش و خانواده بزرگ تکواندو تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram