۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 82824
  • 17 شهریور 1403 - 15:39
  • 259 بازدید
  • ارسال توسط :
تاج قهرمانی منطقه دو کشور  بر سر نونهالان بارمان ابزار  و یراق توسن

تاج قهرمانی منطقه دو کشور بر سر نونهالان بارمان ابزار و یراق توسن

در رقابت‌های نفس‌گیر لیگ نونهالان منطقه 2 کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، تیم پایتخت‌نشین بارمان ابزار یراق توسن با نمایش قدرتمندانه و شایستگی تمام، جام قهرمانی را بالای سر برد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر نونهالان باشگاههای کشور منطقه دو با حضور 4 تیم […]

در رقابت‌های نفس‌گیر لیگ نونهالان منطقه 2 کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد، تیم پایتخت‌نشین بارمان ابزار یراق توسن با نمایش قدرتمندانه و شایستگی تمام، جام قهرمانی را بالای سر برد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر نونهالان باشگاههای کشور منطقه دو با حضور 4 تیم برتر در روز جمعه 16 شهریور ماه در مجموعه ورزشی پیامبراعظم(ص) به میزبانی هیات تکواندو استان قم انجام شد. شاگردان باهوش و پرانرژی حسین کریمی در این مرحله از رقابت‌ها با کسب یک پیروزی شیرین مقابل تیم هیئت تکواندو استان قم با نتیجه 6 بر 4 و دو تساوی ارزشمند مقابل تیم هیئت تکواندو البرز الف و ب با نتیجه 5 بر 5، توانستند با 5 امتیاز و تفاضل 50، به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شوند.

تیم بارمان ابزار یراق توسن که در دومین دوره رقابتهای لیگ برتر نونهالان کشور به این موفقیت بزرگ دست یافت، با بهره‌گیری از مربیگری دقیق حسین کریمی، مدیریت هوشمندانه خیرالله قلی‌زاده، سرپرستی مسعود قاسملو و تلاش بی‌وقفه مربیان سهیل عباسی، سهراب علیزاده، نوید شریفی و مرتضی ضیاء، توانست رقبای خود را پشت سر گذاشته و به عنوان برترین تیم منطقه 2 کشور معرفی شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram