۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55583
  • 25 اسفند 1400 - 18:59
  • 215 بازدید
  • ارسال توسط :
هادی ساعی به جمع همیاران محیط‌بان پیوست/ ساعی: با تاکید مقام معظم رهبری، حفاظت از محیط‌ زیست امری مهم و حیاتی است

هادی ساعی به جمع همیاران محیط‌بان پیوست/ ساعی: با تاکید مقام معظم رهبری، حفاظت از محیط‌ زیست امری مهم و حیاتی است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از تأکیدات مقام معظم رهبری، حفاظت از محیط‌ زیست است که آن  را امری مهم و حیاتی  قرار داده‌اند و پیرامون آن بر خود واجب می‌دانیم که در این حوزه تمام‌قد همراهی کنیم . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، هادی […]

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از تأکیدات مقام معظم رهبری، حفاظت از محیط‌ زیست است که آن  را امری مهم و حیاتی  قرار داده‌اند و پیرامون آن بر خود واجب می‌دانیم که در این حوزه تمام‌قد همراهی کنیم .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، هادی ساعی در دیداری صمیمی با نوراله مرادی معاون آموزش و پژوهش و مشارکت‌های مردمی  سازمان حفاظت محیط‌ زیست، درباره پیوستن به جمع همیاران محیط‌بان، عنوان کرد: ازجمله  تأکیدات مقام معظم رهبری، حفاظت از محیط‌ زیست است که آن  را امری مهم و حیاتی  قرار داده‌اند و بر خود واجب می‌دانیم که در این حوزه تمام‌قد همراهی کنیم، چراکه محیط‌ زیست متعلق به ما و نسل‌های آینده است که باید  از آن مراقبت و حفاظت کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو  با بیان اینکه محیط‌ زیست در ورزش یکی از ارکان  کلیدی و تأثیرگذار است، عنوان کرد: من به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه‌ قهرمانی ورزش ایران خود را حافظ منافع ملی و محیط‌ زیست می‌دانم. همچنین خرسندم که در این دوره‌ ریاست جمهوری، نگاه سازمان حفاظت محیط‌ زیست به حوزه ورزش قهرمانی و همگانی برای جلب همکاری بطور ویژه‌ای بوده است که این اتفاق در نوع خود بی‌نظیر و ارزنده است .

وی ادامه داد : به‌طور قطع جامعه قهرمانی و حرفه‌ای  ورزش، خود را حامی محیط‌ زیست و منابع ملی و طبیعی در  کشور می‌داند. ان شاء الله سازمان حفاظت محیط‌ زیست در کنار وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در فضای مؤثری که ایجاد شده است، همراه با   صمیمیت، همدلی و حمایت قوی ، در بازی‌های آسیایی  ۲۰۲۲ به میزبانی چین، ماراتن کسب سهمیه المپیک و همچنین بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کنار بعد قهرمانی و کسب افتخار، سفیران شایسته‌ای برای سازمان حفاظت محیط‌زیست  باشند  و با درخشش در آوردگاه‌های مختلف دنیا به‌خصوص المپیک پیش رو بتوانیم شادی و نشاط را برای مردم فهیم ایران پهناور به ارمغان بیاوریم .

ساعی با اشاره به اهمیت سازمان حفاظت محیط‌ زیست بیان کرد: این سازمان یکی از سازمان‌های نظارتی برجسته در دولت به حساب می آید که به‌عنوان فرمانده سلامت و امنیت مردم جامعه، حافظ منابع طبیعی، گونه‌های مختلف حیات‌وحش وهمچنین ناظر بر فعالیت‌های تمامی صنایع و معادن در کشور است.

وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: اگر  دولت را به‌عنوان یک خودرو تصور کنیم ، سازمان حفاظت محیط‌زیست را می‌توان به‌عنوان یکی از چرخ‌های مؤثر  این  خودروی  در حال حرکت پنداشت، چراکه اگر بخواهیم در دنیا صاحب اقتصاد و صنعت  برتر باشیم، بایستی الگوهای محیط‌ زیست را در تمام ابعاد در نظر بگیریم. علاوه بر این اگر بخواهیم در حوزه گردشگری در منطقه و دنیا به لحاظ ظرفیت‌های بالایی که وجود دارد برسیم، قطعاً باید به متدها  و شاخص‌های محیط‌ زیست بیشتر توجه کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram