۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 64495
  • 04 بهمن 1401 - 10:35
  • 542 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی جام حوزه و شهرستان های استان تهران برگزار می شود
17 و 18 بهمن ماه ؛

مسابقات قهرمانی جام حوزه و شهرستان های استان تهران برگزار می شود

رقابتهای قهرمانی جام حوزه و شهرستان های استان تهران در رده سنی نوجوانان ،در دو گروه دختران و پسران به میزبانی هیات تکواندو شهرستان قرچک برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات قهرمانی جام حوزه و شهرستانهای استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یادواره جوان قهرمان “حسین […]

رقابتهای قهرمانی جام حوزه و شهرستان های استان تهران در رده سنی نوجوانان ،در دو گروه دختران و پسران به میزبانی هیات تکواندو شهرستان قرچک برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مسابقات قهرمانی جام حوزه و شهرستانهای استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یادواره جوان قهرمان “حسین رنجی فرد مهربان” در رده سنی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران در  رده کمربندی قرمز – مشکی اوزان دهگانه،دوشنبه و سه شنبه( ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه)  در سالن شهدای هفتم تیر به میزبانی هیات تکواندو شهرستان قرچک برگزار می شود .
براساس اعلام مسئولین برگزاری، این رقابتها در گروه دختران دوشنبه ۱۷ بهمن ماه و در گروه پسران ۱۸ بهمن ماه است .
مسئولین حوزه وشهرستان ها می بایست جهت حضور در این رقابتها  لیست نفرات شرکت کننده ( ۱۰ نفر) را طبق جدول پیوست در بخشنامه این رقابتها تا تاریخ چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به مسئول سایت مسابقات و دفتر هیات استان تهران تحویل نمایند.
لازم به ذکر است هر تیم شامل ۱۰ بازیکن و ۳ نفر کادر فنی (سرپرست ، سر مربی و مربی  است  و تمام اعضای شرکت کننده تیمها و کادر فنی می بایست بومی آن حوزه وشهرستان باشد و ملاک بومی بودن ثبت باشگاه بازیکنان در سایت بانک اطلاعات می باشد (استفاده از بازیکن غیر بومی تا سقف یک نفر با داشتن رضایت نامه بلامانع می باشد ).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram