۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 60324
  • 06 شهریور 1401 - 10:51
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :
کولاک طلایی نوجوان تهران در قاره کهن/تیم ملی ایران قهرمان شد

کولاک طلایی نوجوان تهران در قاره کهن/تیم ملی ایران قهرمان شد

در پایان یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع دختران و پسران با کسب ۱۵ مدال رنگارنگ قهرمان آسیا شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا باحضور ۲۸۵ تکواندو کار از ۲۸ کشور طی روزهای ۵ و ۶ شهریور ماه در شهر هوشیمنه […]

در پایان یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع دختران و پسران با کسب ۱۵ مدال رنگارنگ قهرمان آسیا شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا باحضور ۲۸۵ تکواندو کار از ۲۸ کشور طی روزهای ۵ و ۶ شهریور ماه در شهر هوشیمنه به میزبانی ویتنام برگزار و تیم ملی تکواندو ایران با درخشش ملی پوشان تهران مقتدرانه قهرمان شدند.
نمایندگان شایسته استان تهران در این رقابتها موفق به کسب ۸ مدال طلا و یک نقره شدند.
در بخش پسران ملی‌پوشان با غیرت ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲نقره،۲ برنز توانستند برای دومین سال متوالی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند.
چهار ملی پوش شایسته استان تهران در این رقابتها توانستند ۳ مدال طلا و یک مدال نقره را به نام خود ثبت کنند که “متین رضایی، رضا کلهر و امیر حسین ملکی” طلایی شدند و ” آرش وزیری دوست”نایب قهرمانی را کسب کرد.
دختران توانمند کشورمان توانستند برای سومین بار متوالی با کسب ۶ مدال طلا با شایستگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب نمایند که از مجموع مدال کسب شده ۵ مدال طلا این رقابتها در تصاحب شیر دختران پایتخت بود.
تهران با ۶ نماینده دختر در آوردگاه آسیایی حضور داشت که “مبینا نعمت زاده،ساغر مرادی، الهام حقیقی، فرشته فتحی و سوگند شیری” طلایی های این رویداد بودند.
همچنین با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات،امیرحسین ملکی نماینده شایسته استان تهران که در این رویداد مدال ارزشمند طلا را بر گردن انداخت و نیز به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
گفتنی است ابراهیم افتخاری از مربیان استان تهران به عنوان مربی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان را در این رقابتها همراهی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram