۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 60809
  • 01 مهر 1401 - 13:22
  • 556 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از خانواده شهید و جانباز تکواندو کار برگزار شد
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از خانواده شهید و جانباز تکواندو کار برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانواده شهید میرعیسی خانی و عباس مولایی جانباز هست سال دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد این حماسه بی نظیر،در حاشیه برگزاری آزمون ارتقاء […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانواده شهید میرعیسی خانی و عباس مولایی جانباز هست سال دفاع مقدس در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد این حماسه بی نظیر،در حاشیه برگزاری آزمون ارتقاء رده کمربند تکواندو مراسم تجلیل از خانواده شهید سید جبرئیل میر عیسی خانی و جانباز هشت سال دفاع مقدس “عباس مولائی” امروز جمعه یکم مهر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار گردید.

 

در این مراسم “مسعود لشکری” دبیر هیات تکواندو استان تهران،”اصغر فتحی” مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان تهران،”رسول فصیحی” ناظر فدراسیون ،ممتحین آزمون، مربیان و تکواندو کاران حضور داشتند .

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، امام شهدا و عرض ادب به خانواده معزز شهید میر عیسی خانی و جانباز عزیز مولائی بیان داشت : حقیقتاً فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر بار سنگینی بر عهده ما مسئولین نهاده که باید حافظ و پاسدار این انقلاب و دستاوردهای امام راحل (ره) باشیم.
وی با اشاره به دستاوردهای جنگ و دفاع مردم ایران گفت : دستاوردهای ۸ ساله دفاع مقدس در ایران ثابت کرد ایمان ، اعتقاد و باور دینی برای فرد و ملت، عظمت و افتخار آفرین خواهد بود.

لشکری با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی موجب آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است در ادامه بیان داشت : این جوانان در دامان انقلاب اسلامی و با تکیه ‌بر فرهنگ غنی عاشورایی تربیت‌ یافته‌اند. رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته‌اند که اگر جلوی تکفیری‌ها در سوریه و عراق توسط مدافعین حرم گرفته نمی‌شد، اکنون ما باید درون مرزهای ایران و اهواز و خرمشهر با آنها می‌جنگیدیم.

وی  رمز پیروزی ملت ایران را صبر و استقامت، تبعیت بی چون و چرا از رهبری و ولی فقیه مسلمین جهان دانست گفت : مردم ایران با ایمان ، اعتقاد، شجاعت و شهامت و لطف و تفضل الهی جلوی پیشروی دشمن را سد کردند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram