۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 62548
  • 28 آبان 1401 - 9:56
  • 428 بازدید
  • ارسال توسط :
“کیانی و رضایی”از گردونه رقابتها کنار رفتند

“کیانی و رضایی”از گردونه رقابتها کنار رفتند

دو ملی پوش شایسته استان تهران با شکست مقابل حریفان خود،از گردونه رقابتهای قهرمانی جهان  کنار رفتند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ پنجمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان  روز گذشته جمعه ۲۷ آبان ماه در اوزان ۶۳- کیلوگرم آقایان و۵۳- کیلوگرم بانوان در […]

دو ملی پوش شایسته استان تهران با شکست مقابل حریفان خود،از گردونه رقابتهای قهرمانی جهان  کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛ پنجمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان  روز گذشته جمعه ۲۷ آبان ماه در اوزان ۶۳- کیلوگرم آقایان و۵۳- کیلوگرم بانوان در سالن متروپلیتن برگزار شد که دو ملی پوش شایسته کشورمان در عین شایستگی نتیجه را به رقبای جهانی خود واگذار کردند و کسب مدال بازماندند.

ناهید کیانی ملی پوش شایسته کشورمان  در وزن ۵۳- کیلوگرم  دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، دور دوم «مکوی» از بریتانیا را در دو راند شکست داد و در ادامه برابر «جو زو» از چین نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

متین رضایی  دیگر نماینده شایسته استان تهران در وزن ۶۳- کیلوگرم «دیوی گاردیو» از کلمبیا را ۲ بر صفر شکست داد در ادامه مقابل «هاکان رچپر» قهرمان نامدار ترکیه ای و دارنده رنکینگ ۴ جهان و برنز المپیک ۲ بر یک به برتری رسید. نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی در پیکار با «نیاز پولاتوف» دو بر یک باخت و از جدول مسابقات حذف شد. راند اول این دیدار ۷ بر۳ به سود حریف ازبکستانی خاتمه یافت، اما در راند دوم رضایی موفق شد ۱۱ بر۴ نتیجه را به سود خاتمه دهد. در راند سوم در حالی که رضایی ۹ بر۴ مبارزه را عقب بود، در فاصله ۱۵ ثانیه به پایان موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و مبارزه با تساوی ۹ بر ۹ در حال پایان بود، که حریف ازبکستانی ۲ امتیاز گرفت ودر نهایت مبارزه  ۱۱ بر۹ به سود «نیاز پولاتوف» خاتمه یافت.

تیم ملی تکواندو کشورمان در این رقابتها با هدایت ۳ مربی شایسته استان تهران “بیژن مقانلو “به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و “ندا زارع و مهروز ساعی “مربیان تیم ملی بانوان کشورمان حضور دارند.
گفتنی است بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه به مدت یک هفته در حال برگزاریست .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram