۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 68826
  • 22 خرداد 1402 - 10:26
  • 368 بازدید
  • ارسال توسط :
مدال برنز گرندپری رم در تصاحب “مبینا نعمت زاده “

مدال برنز گرندپری رم در تصاحب “مبینا نعمت زاده “

در پایان روز سوم مسابقات گرندپری رم “مبینا نعمت زاده “ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب مدال برنز شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرحله نخست رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳  پس از سه روز برگزاری روز گذشته یکشنبه ۲۱ خرداد ماه به پایان رسید و در روز […]

در پایان روز سوم مسابقات گرندپری رم “مبینا نعمت زاده “ملی پوش شایسته استان تهران موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ مرحله نخست رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳  پس از سه روز برگزاری روز گذشته یکشنبه ۲۱ خرداد ماه به پایان رسید و در روز آخر این رقابتها مبینا نعمت زاده ملی پوش شایسته و جوان پایتخت موفق به کسب گردن آویز برنز شد.

«مبینا نعمت زاده» در وزن ۴۹- کیلوگرم  ابتدا «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی  دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد.از قسمت بالای همین بخش از جدول «غزل سلطانی» دیگر نماینده کشورمان ابتدا «رقیه یلدریم» از ترکیه دارنده رنکینگ پنجم را  ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه و پیکار با «آندره رامیرز» از کلمبیا ۲ بر یک صاحب پیروزی شد.

دو نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تمام ایرانی نعمت زاده ۲ بر یک صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. نعمت زاده در دیدار نهایی مغلوب«پانیباک» از تایلند شد و از راهیابی به فینال بازماند و درسکوی سوم این رقابتها ایستاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram