۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 53261
  • 01 آذر 1400 - 13:52
  • 364 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین نشست مشترک روسا و نواب رییس هیات تکواندو استان برگزار شد
به میزبانی حوزه شمالغرب صورت گرفت؛

دومین نشست مشترک روسا و نواب رییس هیات تکواندو استان برگزار شد

دومین نشست مشترک روسا و نواب رییس حوزهها و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندو پایتخت،با حضور رییس هیات و مسئول اداره ورزش حوزه شمالغرب ،امروز برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، دومین جلسه هم اندیشی مسئولان هیات با رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته […]

دومین نشست مشترک روسا و نواب رییس حوزهها و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندو پایتخت،با حضور رییس هیات و مسئول اداره ورزش حوزه شمالغرب ،امروز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، دومین جلسه هم اندیشی مسئولان هیات با رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی به منظور بررسی  عملکرد  تکواندو پایتخت در هفت ماه سال ۱۴۰۰ و ارائه برنامه های استان در ماههای پیش رو ، صبح امروز دوشنبه  یکم آذر ماه در سالن زیتون و به میزبانی هیات تکواندو حوزه شمالغرب برگزار شد.

علی خلیلی رییس هیات استان، علی ایلیکا مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه شمالغرب  ،مسعود لشکری دبیر، ام سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان ، به همراه رؤسا و نواب رئیس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی از جمله حاضرین در این نشست  بودند.

در ابتدای این نشست عباس محبی رییس هیات تکواندو حوزه شمالغرب ضمن خوش آمدگویی به حضار و ارائه مختصری از عملکرد شمالغرب و حضور پررنگ تکواندوکاران این حوزه در رویدادهای استانی و کشوری ، از پتانسیل و ظرفیت این حوزه در خصوص قهرمان پروری بیان داشت و از برگزاری رقابتهای آزاد پومسه و هانمادانگ  حوزه شمالغرب به صورت حضوری در دو گروه دختران و پسران  در دی ماه به عنوان اولین حوزه اشاره کرد.

علی ایلیکا مسئول اداره ورزش و جوانان حوزه شمالغرب به عنوان دومین سخنران پشت بلندگو رفت و از تعامل  خوب و همکاری هیات استان با این حوزه بسیار تشکر و قدردانی نمود و با بیان اینکه ورزش تهران توانست در  بازیهای المپیک و پارالمپیک بدرخشد و عملکرد قابل قبولی را کسب نماید بسیار باارزش است در ادامه گفت :  تکواندو یکی از رشته های جذاب و دارای پتانسیل قابل توجهی است و جایگاه خوبی در سطح کشور دارد و با توجه و برنامه ریزی خوبی که مسئولین هیات استان در این مدت حضورشان انجام دادند شاهد درخشش این رشته المپیکی در سطح تهران هستیم در طول ریاست علی خلیلی کارهای بسیار ارزشمند و بزرگی انجام شده است و جا دارد از ایشان و مجموعه پرتلاششان به خاطر تمام زحمات تشکر و قدردانی کنم ،ما نیز در کنار این مجموعه برای رشد و ارتقاء ورزش تکواندو تهران الخصوص حوزه شمالغرب خواهیم بود و هر آنچه که در توانمان باشد انجام می دهیم .

مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران هم ضمن تشکر از میزبانی خوب حوزه شمالغرب برای برگزاری این جلسه،گزارشی از عملکرد مالی حوزه ها و شهرستان ها  و برنامه های پیش رو استان در چهار ماه آخر سال ارائه داد.

لشکری در ادامه از فعالیتها و همکاری مسئولین  حوزه و شهرستان ها جهت رسیدن به اهداف و برنامه های هیات تقدیر و تشکر کرد و  در ادامه گفت ؛خدارو شاکریم که توانستیم با حضور و فعالیت تمامی شما عزیزان در دوران کرونا ،تکواندو در استان تهران تعطیل نشد و توانستیم با یک برنامه ریزی دقیق به صورت مجازی کلیه فعالیتها رو پیگیری کنیم و ورزش تکواندو در تهران تعطیل نشود ،حضور و فعالیت شما عزیزان ،مربیان و باشگاهای سازنده در سطح استان و لیگهای کشوری  موجب شد بتوانیم موفقیت های ارزشمندی را در سطح بین المللی و کشوری بدست آوریم و این خود افتخار بزرگیست .

وی با بیان اینکه برپایی پایگاههای قهرمانی استان و فعالیت تکواندو کاران در زمانی که باشگاهها تعطیل بود در ادامه اظهار داشت : حضور موفق نسل جدید تکواندو  تهران نوید بخش روزهای درخشانی است که حاصل زحمات و تلاش شما عزیزان است و امید است با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این راه را در جهت پیشبرد اهدافمان طی کنیم.

پخش کلیپ عملکرد هشت ماه هیات تکواندو استان تهران ،تقدیر و تجلیل از بسیجیان فعال استان”سالار دیده ور و محمد حیدری بقاء” به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،تقدیر از مسئولین اجرایی سالن زیتون و اهدا احکام مسئولین حوزه شمالغرب از دیگر برنامه های اجرا شده این نشست بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram