۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55812
  • 21 فروردین 1401 - 12:09
  • 860 بازدید
  • ارسال توسط :
۶ مربی پایتخت هدایت تیم های ملی  را بر عهده گرفتند
با اعلام کمیته فنی ؛

۶ مربی پایتخت هدایت تیم های ملی را بر عهده گرفتند

با اعلام کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اسامی کادر فنی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو  در دو گروه مردان و زنان مشخص و معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ با برگزاری جلسات کمیته فنی و بررسی برنامه های گزینه های هدایت تیم های ملی در بخش کیوروگی تکواندو و پاراتکواندو ،اسامی […]

با اعلام کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اسامی کادر فنی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو  در دو گروه مردان و زنان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ با برگزاری جلسات کمیته فنی و بررسی برنامه های گزینه های هدایت تیم های ملی در بخش کیوروگی تکواندو و پاراتکواندو ،اسامی کادر فنی تیم های ملی  در دو گروه مردان و زنان  برای حضور در رویدادهای پیش رو معرفی شدند.

بر همین اساس،شش مربی توانمند و شایسته استان تهران برای هدایت تیم های ملی انتخاب شدند که هدایت تیم ملی  پاراتکواندو  بر عهده ” مرتضی سلطانی و عاطفه کشاورز” ، هدایت تیم ملی در گروه مردان رده سنی  بزرگسالان  بر عهده بیژن مقانلو ،رده سنی امید علی محمد بسحاق و در گروه بانوان ” ندا زارع و مهروز ساعی” به عنوان کادر فنی در کنار مینو مداح سرمربی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

شایان ذکر است این نفرات تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت و کمیته فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابتهای شش ماه دوم سال با توجه به عملکرد این مربیان تصمیم گیری خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram