۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 55558
  • 25 اسفند 1400 - 15:52
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل و نشست پایانی روسا و نواب هیات تکواندو استان تهران برگزار شد
امروز و در خانه تکواندو پایتخت ؛

مراسم تجلیل و نشست پایانی روسا و نواب هیات تکواندو استان تهران برگزار شد

نشست پایانی و  مراسم تجلیل و تقدیر از روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران،امروز با حضور مسئولین هیات برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نشست پایانی و مراسم تجلیل و تقدیر از روسا و نواب رییس برتر حوزه و […]

نشست پایانی و  مراسم تجلیل و تقدیر از روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران،امروز با حضور مسئولین هیات برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ نشست پایانی و مراسم تجلیل و تقدیر از روسا و نواب رییس برتر حوزه و شهرستانها و کمیته های ستادی استان تهران ،با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان، مسعود لشکری دبیر، سلمه حاج حسینی نایب رییس بانوان و مسئولین حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد .

در ابتدای این مراسم مسعود لشگری دبیر هیئت تکواندو استان تهران، با ارائه گزارشی از برنامه‌های آینده این هیئت، عنوان کرد:  سال بسیار سختی را داشتیم اما  توانستیم با اتحاد و همدلی تک تک شما عزیزان سال بسیار خوبی را پشت سر بگزاریم .ما باید در هیئت ها کار کنیم و از رقبا عقب نیفتیم؛  از همه حضار درخواست دارم با برنامه مدون از مسیرشان عقب نیفتند. هرچقدر در باشگاه ها، مربیان و قهرمانان را ارتقا دهیم، در سطح کشور می‌توانیم درخشان تر ظاهر شویم.
لشگری با اشاره به حل مشکلات مربیان استان تهران اظهار کرد: باید ببینیم مربیان چه مشکلاتی دارند تا این معضلات را هموار کنیم. از رییس هیات تکواندو استان تهران برادر بزرگوارم علی خلیلی  بسیار سپاسگزارم چراکه هدایت‌گر مسیر رو به جلوی ما بود و بسیار مدیر قابلی است.

وی افزود:صادقانه برخی از هیئت های استان تهران در سال ۱۴۰۰ فعال بودند و برخی برعکس، چندان فعال نبودند. هیئت هایی که عملکردشان قابل قبول بود، احکامشان توسط هیئت تکواندو استان تهران به زودی اهدا می شود.

لشگری با اشاره به شارژ مالی هیئت‌های استان تهران، عنوان کرد: رقمی را برای هیئت ها پیش‌بینی کرده ایم و فرمی برای کارکنان هیئت به عنوان پاداش پرداخت خواهیم کرد. قطعا پیش از سال هیئت‌ها شارژ مالی خواهند شد تا این رقم مالی به کادر اداری برسد.

کولجی: کشتی تکواندو ایران  با سکانداری اسطوره تکواندو  به ساحل سربلندی خواهد رسید 

حمید کولجی رئیس کمیته پیشکسوتان استان تهران  نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: سال بسیار سختی را بابت شیوع ویروس کرونا از سر گذراندیم اما با تلاش و مودت تمامی عوامل خانواده تکواندو تهران توانستیم چرخ تکواندو پایتخت را  به گردش  در اوریم . عملکرد تکواندو پایتخت در بخش کمیته های ستادی  در سال جاری رضایت بخش بود  که جای خوشحالی دارد. حضورهادی ساعی به عنوان رییس و مسعود لشکری سر پرست دبیری در فدراسیون تکواندو قطعا مثمرثمر است و می توانند کشتی تکواندو را به ساحل خوشبختی و سربلندی برساند.

او در ادامه عنوان کرد: با لطف سردار خلیلی و دبیر زحمت کشان ایشان، برای اولین بار در ۵۰ سال گذشته، نشان و کارت  پیشکسوت را تهیه و   طی مراسمی با شکوه با بزرگان،بنیانگذاران و پیشکسوتان  استان تهران اهدا کردیم ، قطعا در سال جدید هم سعی بر تکرار این مهم داریم.

کولجی در انتهای صحبت‌های خود عنوان کرد: در بحث پیشکسوتان مواردی به استحضار هیات تکواندو استان تهران رسیده است تا انشالله اتفاقات خوبی برای پیشکسوتان در سال آینده  اتفاق بیافتد.

جاهد: برای چهارمین سال متوالی عنوان هیئت برتر را تصاحب کردیم

در ادامه مراسم، حسین جاهد رئیس هیئت تکواندو حوزه شمال شرق استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: چهارمین سال متوالی است که عنوان برترین حوزه هیئت تکواندو  استان تهران را به دست می‌آوریم که جای خوشحالی دارد. در سال ۱۴۰۰، اطلاع رسانی به مربیان بانوان و آقایان در بخش پومسه، معرفی ۱۵ ورزشکار برتر به مسابقات استان تهران، ارائه فرم بازگشایی باشگاه‌ها،  برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی  به صورت حضوری و  مجازی در دو گروه دختران و پسران اهم برنامه های این حوزه بود . ۱۴۰ مربی ( ۶۵  خانم و ۷۵ آقا ) در حوزه شمالشرق به صورت فعال حضور دارند.

رابهیان : تلاش و صبر را سرلوحه کار خود در بخش بانوان قرار دادیم

فریبا رابهیان نایب رئیس هیئت تکواندو  حوزه شمال غرب تهران، با ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت بیان کرد: قسمت مهمی از حوزه بانوان به صورت مستقل به ما سپرده شد. بنابراین ۲ مسابقه در ۲ بخش پومسه و هانمادانگ برگزار کردیم و خدا را شکر با توجه به شیوع ویروس کرونا میزبانی خوبی داشتیم. مسابقه دیگر با حضور ۱۲۰ نفر با کمربند سبز و آبی نیز برگزار شد. قصد داشتیم رقابت های هانمادانگ را برگزار کنیم که به دلیل موج جدید او میکرون لغو شد.

او گفت: تلاش و صبر موجب دقت در کار گروهی و رفاقت بین اعضای تیم شد و همگی همدلانه جلو رفتیم. بیشترین تعداد تکواندوکار در حوزه ما فعال هستند و سعی کردیم مربیان و قهرمانان در مسابقات حضوری بدون مشکل شرکت کنند و ۴ ماه بسیار خوب را سپری کردیم.

کاظمی : با تعامل  با ارگانهای ورزشی ،سالن تکواندو شهرری را حفظ کردیم 

کاظمی رئیس هیئت تکواندو شهرری با ارائه گزارشی بیان کرد: سعی کردیم در سال ۱۳۹۹ که دوباره مسئولیت  این هیئت را عهده دار شدم، به صورت مجازی با مربیان به شکل مستقیم در ارتباط باشیم. همچنین با اداراتی مانند تربیت بدنی، آموزش پرورش، شهرداری و سایر متولیان ورزش سعی کردیم جلساتی داشته باشیم و از آن ها درخواست کردیم به تکواندو کمک بیشتری کنند تا سالن تکواندو را حفظ کنیم.

او ادامه داد: تجهیز و راه اندازی هیئت تکواندو شهرری، مراسم تجلیل از قهرمانان شهرری، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان، برگزاری ۳ دوره مسابقات آنلاین پومسه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات هیئت تکواندو شهرستان ری در سال ۱۴۰۰ بود.

در پایان این مراسم همچنین از سوی هیئت تکواندو استان تهران از خانواده‌ مرحوم صفری که با اهدای عضو به تعداد زیادی جان بخشیدند؛ خانواده مرحوم میرزائی داور پاکدشتی، خانواده مرحوم مجید قلی زاده و  خانواده مرحوم فتحی، خانواده مرحوم مسرت ، روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان برتر ،کمیته های ستادی( برتر و فعال )   و کلیه روسای حوزه و شهرستان های تابعه استان  تهران  به همراه کادر اداری تجلیل  و قدر دانی شد .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram