۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 26582
  • 07 شهریور 1396 - 12:29
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابتهای لیگ برتر خردسالان استان برگزار می شود

رقابتهای لیگ برتر خردسالان استان برگزار می شود

مبارزات هفته هفتم و هشتم از رقابتهای لیگ برتر خردسالان و دیدارهای باقی مانده هفته هشتم لیگ دسته یک نونهالان جمعه به میزبانی هیات تکواندو اسلامشهر برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دیدارهای هفته هفتم و هشتم از چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر خردسالان پسر (جام شکوفه های پایتخت) گرامیداشت شهید […]

مبارزات هفته هفتم و هشتم از رقابتهای لیگ برتر خردسالان و دیدارهای باقی مانده هفته هشتم لیگ دسته یک نونهالان جمعه به میزبانی هیات تکواندو اسلامشهر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دیدارهای هفته هفتم و هشتم از چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر خردسالان پسر (جام شکوفه های پایتخت) گرامیداشت شهید تکواندوکار “سعید باقی نژاد “با حضور هشت تیم”بازرگانی روستایی، بهین آور، آکادمی توسن، محصولات لبنی پگاه، هیئت اسلامشهر، باشگاه جوانه، هیئت بهارستان و آکادمی تکواندو یاس “جمعه دهم شهریور ماه در باشگاه ۲۲ بهمن واقع در میدان نماز،خیابان امام حسن مجتبی،پارک ۲۲ بهمن به میزبانی هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.
برنامه زمانبندی دیدارهای هفته هفتم و هشتم به شرح ذیل اعلام شد؛
هفته هفتم //
*هیات بهارستان _ هیات اسلامشهر
*باشگاه جوانه _ آکادمی تکواندو یاس
*بهین آور _ آکادمی توسن
*بازرگانی روستایی_ محصولات لبنی پگاه
هفته هشتم //
*باشگاه جوانه _ هیات اسلامشهر
*بهین آور _ هیات بهارستان
*بازرگانی روستایی _آکادمی تکواندو یاس
*محصولات لبنی پگاه _ آکادمی توسن
لازم به ذکر است سه دیدار باقی مانده از رقابتهای هفته هشتم از لیگ دسته یک نونهالان نیز جمعه دهم شهریور ماه برگزار می گردد.
در پایان هفته ششم،تیم بهین آور با ۶ برد و کسب ۱۸ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد، آکادمی توسن با ۴برد، یک باخت و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیاز در رتبه دوم جای گرفت، بازرگانی روستایی با ۴برد و دو باخت و کسب ۱۲ امتیاز سومی را به خود اختصاص داد و هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر با ۳برد، یک باخت و دو تساوی و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram