۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 53374
  • 06 آذر 1400 - 10:23
  • 584 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب سه نشان طلا و برنز توسط هوگوپوشان پایتخت /سه مربی و داور تهران بهترین شدند
در پایان مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان 2021 - ایران؛

کسب سه نشان طلا و برنز توسط هوگوپوشان پایتخت /سه مربی و داور تهران بهترین شدند

در پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی جهان ناشنوایان ۲۰۲۱،در دوگروه بانوان و مردان هوگوپوشان شایسته پایتخت توانستند یک نشان طلا و دو برنز را بدست آورند و پریسا خانی و حسینعلی نعیمی به عنوان برترین مربی و الهه مهربانی برترین داور جهان معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات  قهرمانی جهان ناشنوایان […]

در پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی جهان ناشنوایان ۲۰۲۱،در دوگروه بانوان و مردان هوگوپوشان شایسته پایتخت توانستند یک نشان طلا و دو برنز را بدست آورند و پریسا خانی و حسینعلی نعیمی به عنوان برترین مربی و الهه مهربانی برترین داور جهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛مسابقات  قهرمانی جهان ناشنوایان ۲۰۲۱ در دو بخش پومسه و کیوروگی از ۳۰ آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی ایران و  در خانه تکواندو برگزار شد که تیم های ملی کشورمان توانستند در دو گروه مردان و زنان سه کاپ قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورند.

در پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی جهان ناشنوایان ،دو دختر شایسته استان تهران  در وزن ۴۹- کیلوگرم “ مرضیه خوش احوال و فاطمه درشتی ” در جایگاه سوم ایستادند و در گروه مردان در وزن ۵۸- کیلوگرم علیرضا شریفی منش در سکوی قهرمانی ایستاد.

همچنین با اتمام این رقابتها،دو مربی توانمند تهران ” حسینعلی نعیمی” سرمربی تیم کیوروگی و “پریسا خانی” سرمربی تیم پومسه کشورمان در جایگاه بهترین مربی جهان قرار بگیرند و در  بخش داوران نیز الهه مهربانی داور بین المللی پایتخت به عنوان برترین داور این دوره از رقابتها مشخص شد.

گفتنی است غلامرضا عزیزی و فرانک نظریان به عنوان سرپرست تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان را در این رقابتها همراهی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram