۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 47948
  • 09 اردیبهشت 1399 - 10:59
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
همیاری جامعه بزرگ تکواندو پایتخت در پویش” دستهای خدایی”

همیاری جامعه بزرگ تکواندو پایتخت در پویش” دستهای خدایی”

پویش “دست های خدایی ” از سوی فدراسیون تکواندو با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار آسیب‌ دیده از ویروس کرونا راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم […]

پویش “دست های خدایی ” از سوی فدراسیون تکواندو با هدف کمک به خانواده های کم برخوردار آسیب‌ دیده از ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.

خانواده بزرگ تکواندو استان تهران نیز هم پای دیگر  اقشار جامعه در رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار  کم برخوردار آسیب دیده از ویروس کرونا، شرکت خواهند کرد.

خانواده فرهیخته و همیشه در صحنه تکواندو پایتخت می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب هیات تکواندو استان تهران  ۷۱۳۱۹۷/۲۷ بانک ملت وایز نمایند.

همچنین کمک های غیرنقدی خود را به دفتر هیات تکواندو استان تهران تحویل نمایند.

لازم به ذکر است کمک های ارسالی جامعه تکواندو استان تهران پس از جمع آوری با حضور قهرمانان ملی پوش و پیشکسوتان در میان خانواده های کم برخوردار تکواندو  پایتخت اهدا خواهد شد .

امید است با هر میزان توانایی کمک در این طرح شرکت نموده و علاوه بر ترویج فرهنگ انفاق در جامعه،شاهد شادی و لبخند هموطنان عزیز و آسیب دیده مان در این روزهای سخت باشیم.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram