۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 49657
  • 14 دی 1399 - 15:38
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور پررنگ مردان پایتخت نشین در فینال مسابقات
با پایان قضاوت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی کشور پومسه؛

حضور پررنگ مردان پایتخت نشین در فینال مسابقات

قضاوت مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور پومسه مردان، روز گذشته (شنبه – ۱۳ دی‌ماه) انجام و نفرات صعود کننده به مرحله نهایی مشخص و معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پومسه به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی در حال برگزاری است. رقابت‌ها […]

قضاوت مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور پومسه مردان، روز گذشته (شنبه – ۱۳ دی‌ماه) انجام و نفرات صعود کننده به مرحله نهایی مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پومسه به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی در حال برگزاری است.

رقابت‌ها در بخش انفرادی استاندارد در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری می‌شود؛ در بخش انفرادی ابداعی پومسه‌روها در رده های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال به اجرای فرم می‌پردازند و در بخش تیمی استاندارد نیز رده های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال حضور دارند.

قضاوت مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در دو گروه مردان روز گذشته (شنبه – ۱۳ دی‌ماه) انجام شد که   نفرات صعود کننده تهرانی به مرحله فینال به شرح زیر معرفی شدند:

«بخش انفرادی استاندارد»

رده سنی کمتر از ۱۲ سال:
بهداد نقی ئی (تهران)

رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال:
محمدرضا محمودی (تهران)

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال:
کوروش بختیار (تهران)

رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال:
حمید نظری (تهران)

رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال:
سیدنصرالله نصری (تهران)

رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال:
نادر خدامرادی (تهران)

«بخش انفرادی ابداعی»

رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال:
عرفان نصیری (تهران)

«بخش تیمی استاندارد»

رده سنی کمتر از ۱۴ سال:
تهران

رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال:
تهران

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال:
تهران

رده سنی بالای ۳۱ سال:
تهران

گفتنی است؛ پومسه‌روهای رده‌های سنی ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال طبق اعلام قبلی باید فیلم‌های‌ اجرای فرم‌ خود را از مرحله فینال ارسال ‌کنند. همچنین در بخش پومسه انفرادی ابداعی کمتر از ۱۴ سال و بالای ۱۸ سال با توجه به تعداد فیلم‌های ارسال شده قضاوت در مرحله فینال انجام می‌شود برهمین اساس پومسه‌روهایی که می‌خواهند فیلم اجرای فرم دیگری ارسال نمایند باید با هماهنگی کمیته مسابقات نسبت به ارسال فیلم (خارج از اپلیکیشن) اقدام نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram