۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 66673
  • 29 فروردین 1402 - 10:34
  • 236 بازدید
  • ارسال توسط :
ارائه برنامه های تکواندو شهریار در اولین نشست مشترک با دبیر هیات استان تهران

ارائه برنامه های تکواندو شهریار در اولین نشست مشترک با دبیر هیات استان تهران

اولین نشست مشترک مسئولین شهرستان شهریار در سال ۱۴۰۲،با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از هیات تکواندو شهریار ؛نخستین جلسه مسئولین هیات تکواندو شهرستان شهریار به منظور ارائه عملکرد در سال گذشته و برنامه های پیش رو این هیات […]

اولین نشست مشترک مسئولین شهرستان شهریار در سال ۱۴۰۲،با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از هیات تکواندو شهریار ؛نخستین جلسه مسئولین هیات تکواندو شهرستان شهریار به منظور ارائه عملکرد در سال گذشته و برنامه های پیش رو این هیات با حضور مسعود لشکری دبیر هیات ،غلامرضا عمرانی لرد، حسین میرباقری و آرزو فرهادی رئیس، دبیر و نائب رئیس بانوان هیأت تکواندو شهرستان شهریار،محمد محلوجی عضو کمیته پیشکسوتان، حسن قیدر دبیر کمیته بازرسی، ایلیا عمرانی مسئول سیستم های داوری و محمود صفائی مسئول روابط عمومی این شهرستان در دفتر هیات استان تهران برگزار شد.

در این نشست در خصوص فعالیت ها، شیوه برگزاری لیگ، مسابقات، آزمون ها، نظارت بر عملکرد مربیان و همچنین‌ در مورد برخی مشکلات سال قبل در هر دو بخش بانوان و آقایان گفتگو شد. همچنین میزبانی این هیات در برگزاری دوره هماهنگی و دانش افزایی سالیانه مربیان ، آزمون ارتقاء درجه کمربند پوم و دان ۱ تا پوم و دان ۳ و برگزاری مسابقات هان مادانگ مورد بررسی قرار گرفت.

در خصوص نحوه ی برگزاری رقابت های لیگ آقایان و بانوان در شهرستان شهریار و غرب استان تهران در سال ۱۴۰۲، مقرر شد جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط برگزار شود و تصمیمات متخذه اعلام و اجرایی گردد. برگزاری  کارگاه آموزشی و مسابقات هان‌مادانگ در تمامی بخش ها در شهرستان شهریار  از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram