۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 81764
  • 29 مرداد 1403 - 14:23
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
امیر قربانی، نماینده شایسته تکواندوی تهران در مسابقات جهانی ITF

امیر قربانی، نماینده شایسته تکواندوی تهران در مسابقات جهانی ITF

در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو و بررسی‌های فنی دقیق توسط فدراسیون جهانی تکواندو (ITF)، امیر قربانی از استان تهران به عنوان نماینده شایسته کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت های تکواندو قهرمانی جهان ITF به میزبانی کرواسی طی روزهای […]

در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو و بررسی‌های فنی دقیق توسط فدراسیون جهانی تکواندو (ITF)، امیر قربانی از استان تهران به عنوان نماینده شایسته کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت های تکواندو قهرمانی جهان ITF به میزبانی کرواسی طی روزهای ششم تا هشتم مهرماه برگزار خواهد شد. بر همین اساس تیم ملی ایران در دو گروه بانوان و آقایان در این رقابت ها شرکت می کند.

به منظور انتخاب تکواندوکاران ملی پوش سازمان ITF فدراسیون تکواندو اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی در چند مرحله نمود و پس از بررسی های مختلف در کمیته فنی اسامی تکواندوکاران و کادر فنی جهت حضور در این رقابت ها اعلام شد که امیر قربانی از استان تهران به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات خواهد بود .

بر اساس اعلام سازمان ITF در نهایت اعضای انتخاب شده در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ITF می بایستی استانداردهای لازم را تا آخرین روز اردو برآورده کنند و در غیر این صورت حذف خواهند شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram