۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 58542
  • 16 تیر 1401 - 16:40
  • 899 بازدید
  • ارسال توسط :
نظری:با دو جام قهرمانی،توانستیم در جایگاه اول کشور باشیم

نظری:با دو جام قهرمانی،توانستیم در جایگاه اول کشور باشیم

سرمربی تیم پومسه باشگاه راهیان گفت :با کسب دو عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ دسته یک و برتر پومسه در گروه مردان ، توانستیم در جایگاه اول در سطح کشور  باشیم . حمید نظری سرمربی تیم پومسه باشگاه راهیان در گفتگو با روابط عمومی هیات استان تهران گفت: در پایان مسابقات لیگ برتر و دسته […]

سرمربی تیم پومسه باشگاه راهیان گفت :با کسب دو عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ دسته یک و برتر پومسه در گروه مردان ، توانستیم در جایگاه اول در سطح کشور  باشیم .

حمید نظری سرمربی تیم پومسه باشگاه راهیان در گفتگو با روابط عمومی هیات استان تهران گفت: در پایان مسابقات لیگ برتر و دسته یک پومسه کشور در گروه مردان، پومسه روهای تیم  راهیان توانست با ارائه بهترین عملکرد خود بر روی شیابچانگ از سد حریفان خود بگزرد و با کسب دو جام قهرمانی دیگر توانست ویترین افتخارات خود را تکمیل کند.

وی افزود : خدا را شاکریم که در این دوره از رقابتها  توانستیم به عنوان نماینده استان تهران در لیگ  کشور مدالهای خوشرنگی را کسب کنیم و باردیگر قدرت پومسه روهای پایتخت را نشان دهیم ، پومسه در تهران دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است و اگر قهرمانانمان به خوبی هدایت شوند قطعا می توانیم در تیم های ملی حضور پررنگتری داشته باشیم .

فنی ترین مربی لیگ برتر کشور در خصوص سطح برگزاری رقابتهای لیگ  اظهار داشت :رقابتهای لیگ پومسه باشگاههای کشور با وجود اینکه طی دو هفته برگزار شد و وقفه ای طولانی داشت اما  به واسطه حضور قهرمانان  جهانی ، آسیایی و کشوری  از سطح فنی و کیفی  خوبی برخوردار بود و خوشبختانه  پومسه روهای راهیان نیز با بهترین اجرای خود  توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند.

نظری گفت: جا دارد از زحمات استاد حسینعلی نظری  که پایه گذار تیم راهیان بودند و  علیرضا جلابی، سینا قزل احمد و مهدی صمدیان تبار  که به عنوان سرپرست و مربی تیم را همراهی کردند تشکر و قدردانی کنم ،کسب هشت جام قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر قطعا با حمایت و همدلی تک تک نفرات بوده است و امیدوارم بتوانیم در رقابتهای پیش رو نیز با اتحاد این قهرمانی را حفظ کنیم .

وی در پایان بیان داشت: شناسایی پومسه روها مستعد در سطح استان و حضور قهرمانان در ترکیب کادر فنی تیم و انتقال تجربیات به نسل جدید و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت مربیان جوان از برنامه های مهم و آتی باشگاه راهیان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram