۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 54484
  • 21 دی 1400 - 13:52
  • 884 بازدید
  • ارسال توسط :
دوره عملی داوری درجه سه کیوروگی مردان برگزار می شود
23 و 24 دی ماه و به میزبانی اسلامشهر؛

دوره عملی داوری درجه سه کیوروگی مردان برگزار می شود

دوره داوری درجه سه کیوروگی مردان به صورت منطقه ای،از روز گذشته ۲۰ دی ماه با برگزاری دوره تئوری و به صورت غیر حضوری آغاز شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دوره آموزش داوری درجه سه کیوروگی مردان  به صورت منطقه ای  به میزبانی هیات تهران ،در دو بخش تئوری و عملی و […]

دوره داوری درجه سه کیوروگی مردان به صورت منطقه ای،از روز گذشته ۲۰ دی ماه با برگزاری دوره تئوری و به صورت غیر حضوری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛دوره آموزش داوری درجه سه کیوروگی مردان  به صورت منطقه ای  به میزبانی هیات تهران ،در دو بخش تئوری و عملی و به صورت مجازی و حضوری از روز گذشته دوشنبه ۲۰ دی ماه زیر نظر استاد محمد کمال مدرسی با حضور ۲۳ شرکت کننده  در حال برگزاریست .

لارم به ذکر است دوره داوری درجه سه کیوروگی در بخش تئوری به صورت مجازی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ( ۲۰ و ۲۱ دی ماه) و در بخش عملی به صورت حضوری پنجشنبه و جمعه ( ۲۳ و ۲۴ دی ماه ) در سالن ایران رزم اسلامشهر واقع در تهران،جاده ساوه- اسلامشهر،شهرک حاج محمدی ( مطهری)خیابان طالقانی بالاتر از دبیرستان دخترانه کوثر بین کوچه های ۲۶ و ۲۸ برگزار می گردد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram