۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 53025
  • 23 آبان 1400 - 12:08
  • 691 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قهرمانی پومسه و هانمادانگ حوزه شمالغرب برگزار می شود
25و 26 آذر ماه ؛

مسابقات قهرمانی پومسه و هانمادانگ حوزه شمالغرب برگزار می شود

مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و هانمادانگ،ویژه دختران و پسران طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی حوزه شمالغرب در دو گروه دختران و پسران تمامی ردهای سنی در دو بخش پومسه و هانمادانگ طی روزهای ۲۵ […]

مسابقات آزاد قهرمانی حوزه شمالغرب در دو بخش پومسه و هانمادانگ،ویژه دختران و پسران طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛رقابتهای آزاد قهرمانی حوزه شمالغرب در دو گروه دختران و پسران تمامی ردهای سنی در دو بخش پومسه و هانمادانگ طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار می شود.

براساس اعلام مسئولین برگزاری ، رقابتهای پومسه در دو بخش انفرادی استاندارد و تیمی و در رده های سنی ( زیر ۱۲ سال ،۱۲تا۱۴سال،۱۵تا۱۷سال،۱۸ تا ۳۰ سال،۳۱تا۴۰ سال،۴۱تا ۵۰ سال، ۵۱تا ۶۰ سال ،۶۱سال به بالا)  و در بخش تیمی  (۱۲تا ۱۴ سال ،۱۵تا ۱۷ سال ،۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال )  و ردههای کمربندی زرد،سبز_ آبی،قرمز و مشکی  برگزار می گردد.

همچنین مسابقات هانمادانگ در دو بخش رکوردی  ( آپ چاگی،یوپ چاگی،فیلیپنی  و موم دولیو ) و تعادلی (آپ چاگی،یوپ چاگی و آپ دولیو چاگی ) درتمامی ردهای سنی و کمربندی پیگیری خواهد شد .

لازم به ذکر است این دوره از رقابتها در بخش دختران روز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه و در گروه پسران جمعه ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد .

گفتنی است ثبت نام رقابتهای حوزه شمالغرب از امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه آغاز و تا ۱۸ آذر ماه در سایت مسابقات استان ،می باشد.

زمانبندی و نحو حضور و فرم های اجرایی پومسه متعاقبا اعلام می گردد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram