۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » تازه های خبر » خبر های ویژه
  • شناسه : 66115
  • 13 اسفند 1401 - 19:03
  • 208 بازدید
  • ارسال توسط :
خلیلی:اخلاق مداری و فرهنگ را در سرلوحه کار خود قرار دهید
نشست پایان سال مسئولین هیات تکواندو استان تهران برگزار شد

خلیلی:اخلاق مداری و فرهنگ را در سرلوحه کار خود قرار دهید

نشست هم اندیشی پایان سال روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی استان،صبح امروز با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛جلسه پایان سال روسا و نواب رییس حوزه ها و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندو […]

نشست هم اندیشی پایان سال روسا و نواب رییس حوزه و شهرستان ها و کمیته های ستادی استان،صبح امروز با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛جلسه پایان سال روسا و نواب رییس حوزه ها و شهرستان ها و کمیته های ستادی تکواندو پایتخت به منظور ارائه عملکرد سالیانه استان و برنامه های پیش رو در سال جدید با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان،مسعود لشکری دبیر هیات ، استاد بزرگ تکواندو محمد اسماعیل آذرپاد و مسئولین حوزه و شهرستانها و کمیته های ستادی صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند ماه در سالن آبگینه هتل المپیک برگزار شد .
در ابتدای این نشست استاد بزرگ تکواندو محمد اسماعیل آذرپاد برای حاضرین سخنرانی کرد و بیان داشت؛ بسیار خرسندم که امروز در جمع شما عزیزان و مسئولین تکواندو پایتخت هستم، جا دارد در همین ابتدا از مسئولین هیات استان الخصوص علی خلیلی به عنوان سکاندار هیات استان تشکر و تبریک بگم که توانسته است با مدیریت شایسته خود محفلی صمیمی و دوستانه را برای پیشکسوتان تکواندو تهران فراهم کند،تکواندو ایران دارای افتخارات بزرگی است و به واسطه بزرگان و پیشسکوتان خود توانسته همیشه زبانزد سایر رشته های رزمی باشد،تواضع و دوستی را تکواندو به ما یاد داده و نباید این دو اصل را فراموش کنیم .
در ادامه این نشست،به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر( ع) مراسم مولود خانی برگزار شد و در ادامه کلیپ عملکرد سالیانه هیات استان تهران در سال ۱۴۰۱ پخش شد، مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران گزارشی از عملکرد و برنامه های پیش رو استان در سال جدید را ارئه نمود.

مسعود لشکری دبیر هیات استان تهران در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به تمامی حاضرین در ادامه بیان داشت:تکواندو پایتخت همچون سنوات گذشته با همکاری و تعامل و اتحاد شما عزیزان بار دیگر توانست عملکرد قابل قبولی را در تمامی حوزهها بدست آورد و توانستیم با تکیه بر تلاش ها و کمک های شما مسئولین  بار دیگر شایستگی خود را ثابت کنیم که جا دارد از تک تک تمام کسانی که ما را در این راه همراهی کردند تشکر و قدر درانی کنم.
وی در ادامه افزود :براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،برنامه ها و تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ در دست بررسی و تدوین است ، هیات تکواندو استان دارای جایگاه بزرگ و ارزشمندی است و تک تک ما در قبال تکواندوکاران مسئولیت داریم  و در جایگاهی که هستیم می بایست تلاش کنیم و در راستای آنچه که برنامه ریزی شده است گام برداریم.امیدوارم سال آینده سالی پر از سلامتی و موفقیت برای خاتواده بزرگ تکواندو ایران الخصوص تکواندو تهران باشد .


علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران در پایان این جلسه بیان داشت :در ابتدا تشکر و قدردانی می کنم از حضورتان دراین نشست و خوشحال بار دیگر شما عزیزان را دیدار می کنم،تهران دارای ظرفیت بالای است و هنوز معتقدم نتوانسته از تمام پتانسیل و ظرفیت خود استفاده کند پس سعی کنیم با وحدت و اتحادبیشتر این ظرفیت ها را شناسایی کنیم و از آن ها استفاذه کنیم، تک تک ما در قبال سلامت ورزشکاران و فرزندان این سرزمین مسئولیت داریم پس می بایست در کنار هم و بدون اختلافات برای رشد و پرورش آنان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه برای رشد و ارتقاء تکواندو ایران باید در کنار فدراسیون تکواندو باشیم و اجازه ندهیم تکواندو آسیب ببیند در ادامه گفت: مواظب باشیم اتحاد و همدلی که در استان ایجاد شده از بین نرود و سعی کنیم اختلافات را هرچه سریعتر حل کنیم،توجه ویژه به مباحث فرهنگی داشته باشید و ضمن قهرمان پروری اخلاق مداری را در راس امور قرار دهید .

در پایان این نشست،جمعی از روسای حوزه و شهرستانها و کمیته های ستادی ضمن ارائه عملکرد سالیانه،مسائل و مشکلات خوذ را بیان نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram