۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 23290
  • 28 اسفند 1395 - 12:25
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
زمان ثبت نام مسابقات انتخابی تیم‌ملی نونهالان اعلام شد

زمان ثبت نام مسابقات انتخابی تیم‌ملی نونهالان اعلام شد

مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان در دو گروه دختران و پسران نیمه اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار و ثبت نام برای شرکت در این رقابت‌ها از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد انتخابی نونهالان به منظور […]

مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان در دو گروه دختران و پسران نیمه اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار و ثبت نام برای شرکت در این رقابت‌ها از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی  هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد انتخابی نونهالان به منظور حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان در دو گروه دختران و پسران از روز جمعه (۸ اردیبهشت) به مدت ۷ روز به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود که ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

رقابت‌های گروه دختران در ۱۰ وزن (۲۹-، ۳۳-، ۳۷-، -۴۱، ۴۴-، ۴۷-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم) از روز جمعه (۸ اردیبشهت‌ماه) آغاز و تا روز یکشنبه (۱۰ اردیبشهت‌ماه) ادامه خواهد شد.

همچنین در گروه پسران نیز مبارزات اوزان ۱۰گانه (۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۵-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۱-، ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم) از روز دوشنبه (۱۱ اریبهشت‌ماه) شروع و به مدت ۴ روزی پیگیری می‌گردد.

متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۱ تا ۱۰ دی‌ماه ۱۳۸۴ جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی این رقابت‌ها طی بخشنامه‌ای از سوی کمیته مسابقات اعلام خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram