۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 73353
  • 26 شهریور 1402 - 12:47
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
تهران با ۸ نماینده فردا راهی بازیهای آسیایی هانگژو می شود

تهران با ۸ نماینده فردا راهی بازیهای آسیایی هانگژو می شود

تیم ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان جهت حضور مقتدرانه در بازیهای آسیایی هانگژو فردا راهی کشور چین می شود. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین در دو بخش کیوروگی و پومسه از یکشنبه دوم مهر ماه به مدت  یک هفته برگزار خواهد شد […]

تیم ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان جهت حضور مقتدرانه در بازیهای آسیایی هانگژو فردا راهی کشور چین می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین در دو بخش کیوروگی و پومسه از یکشنبه دوم مهر ماه به مدت  یک هفته برگزار خواهد شد .

تیم ملی تکواندو کشورمان در دو گروه مردان و زنان فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه جهت حضور در این رقابتها عازم چین محل برگزاری این رقابتها می شود.

در این دوره از رقابتها تهران با ۵ هوگوپوش و ۳ مربی حضور  دارد که در بخش بانوان“مبینا نعمت زاده “در وزن ۴۹-کیلو گرم،”ناهید کیانی ” در وزن ۵۳- کیلوگرم، “ملیکا میرحسینی “وزن ۶۷- کیلوگرم و” آناهیتا توکلی” در وزن ۶۷+ کیلوگرم  و در گروه پسران “متین رضایی” در وزن ۶۸ – کیلو گرم به عنوان نمانیدگان شایسته کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت .

گفتنی است تیم ملی تکواندو ایران با هدایت مربیان توانمند استان تهران بیژن مقانلو در جایگاه سرمربی،مجید افلاکی و مهروز ساعی مربی دربازیهای آسیایی هانگژو  شرکت خواهند کرد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram