۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 79248
  • 07 اسفند 1402 - 11:33
  • 436 بازدید
  • ارسال توسط :
با حضور ۱۴ تکواندو کار تهرانی ،دور جدیدتمرینات اردوی تیم ملی  آغاز می شود

با حضور ۱۴ تکواندو کار تهرانی ،دور جدیدتمرینات اردوی تیم ملی آغاز می شود

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۱۷ تکواندو کار شایسته استان تهران در گروه بانوان از امروز آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا ۲۵ و ۲۶ اسفندماه به میزبانی […]

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۱۷ تکواندو کار شایسته استان تهران در گروه بانوان از امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا ۲۵ و ۲۶ اسفندماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد. با توجه به معرفی آرین سلیمی و مبینا نعمت زاده به عنوان نمایندگان ایران برای حضور در این مسابقات، دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی از امروز دوشنبه (هفتم اسفندماه) در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

۱۴ تکواندو کار شایسته استان تهران “مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، سوگند شیری، معصومه رنجبر، ساینا کریمی، مریم ملکوتی خواه،، آیدا خورشیدی، اسماً صداقت، هستی محمدی، شیدا محمدی، ساغر مرادی، الهام حقیقی، ملیکا میرحسینی، نیوشا شادلو” از امروز تمرینات خود را در اردوی تیم ملی آغاز می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram